پیام مینا احدی سخنگوی حزب کمونیست کارگری:خبر ترور قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس از رهبران حشد الشعبی در عراق یک واقعه مهم برای مردم ایران و عراق و منطقه است.

قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، بازوی جنایت حکومت اسلامی در منطقه بود. دست قاسم سلیمانی به خون هزاران و هزاران نفر آلوده است. او یکی از چهره های مهم در کشتارو سرکوب مبارزات مردم عراق در چند ماه اخیر است. بی دلیل نیست که در حالیکه مردم عراق در خیابانها از کشته شدن این جنایتکار اسلامی شادی میکنند، حکومت اسلامی ایران امروز جمعه ١٣ دی ماه بعد از مراسم نمازجمعه، راهپیمایی های حکومتی سازمان داده و از زبان سران این حکومت از جمله خامنه ای و روحانی از انتقام گیری و ترور در دنیا و از پاسخ نیروهای تروریست اسلامی در عراق حرف زده و رجزخوانی جنگی میکنند.

واقعیت اینست که دنیا بدون قاسم سلیمانی ها و ابومهدی المهندس ها، دنیا بدون تروریستهای اسلامی، دنیای امن تری است.

واقعێت مهمتر اینست که جنبش اسلامی و حکومت اسلامی ایران در سراشییب سقوط است و این امر مهم اساسا بدلیل اعتراضات مردم در ایران و در عراق و در لبنان و از نفرت میلیونی مردم در سراسر دنیا علیه تروریسم اسلامی نشات میگیرد.

جمهوری اسلامی ایران با پرونده ای قطور از جنایت و آدم کشی و ترور و ایجاد ناامنی در دنیا مورد نفرت عمومی است و مردم ایران و لبنان و عراق، و بویژه مردم ایران میروند که بقول مردم انقلابی عراق سر اژدهای اسلامی را زیر پا له کنند. 

کشته شدن قاسم سلیمانی مهره مهم حکومت اسلامی، یک ضربه به جانیان اسلامی در ایران و منطقه است. کشته شدن قاسم سلیمانی در عین حال و بویژه یک ضربه مهلک به نفوذ و نقش جمهوری اسلامی ایران در عراق و تشبثات این حکومت در تسلط کامل بر عراق و سرکوب انقلاب توده ای و مدرن جوانان و مردم عراق علیه حکومت عراق است.

مردم ایران که با مشکلات اقتصادی و سیاسی و  فرهنگی و سرکوب لجام گسیخته حکومت بعد از اعتراضات آبان ماه دست و پنجه نرم میکنند، طبعا مخالف هر نوع فضای جنگی و تشبثات و کشمکش جنگ طلبانه بین حکومت اسلامی ایران و دولت امریکا بوده و بدرست اعلام کرده اند که تنها راه پایان دادن به مصایب متعددی که گریبان مردم ایران را گرفته، سرنگون کردن حکومت اسلامی ایران به قدرت انقلاب و مبارزات توده ای مردم ایران است.

مردم ایران و عراق باید متحدانه دست در دست هم داده و برای پایان دادن به عمر تروریستهای اسلامی و سازمانهای سرکوبگر اسلامی به مبارزات خود تداوم و قدرت بیشتری ببخشند.  و مردم ایران با سرنگون کردن حکومت جنایتکار اسلامی و دستگیری و محاکمه سران این حکومت به جرم جنایت علیه بشریت دنیای بهتری را در ایران و و عراق و منطقه و در همه جا بسازند.

زنده باد مبارزات مردم عراق و ایران علیه تروریسم اسلامی

سرنگون باد حکومت اسلامی ایران

۱۳ دی ۱۳۹۸ (۳ ژانویه ۲۰۲۰) 

اینرا هم بخوانید

قطعنامه پایانی تجمع کشوری فرهنگیان ١٣اردیبهشت ١٤٠٣

درود بر مردم شریف ایران مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون …