چهار کولبر در مرزهای سردشت و پیرانشهر با شلیک نیروهای “مرزبانی” کشته شدند

خبر تکان دهنده! چهارشنبه ۱۲ شهریورماه، چهار کولبر در مرزهای سردشت و پیرانشهر با شلیک مستقیم نیروهای “مرزبانی ” در مرز «قله‌رشی» و مرز زیوه پیرانشهر کشته شدند. «زانست حسن‌نژاد»، «زانکو احمدی»، «جلال خضری» و «سروش ملکاری»، نام چهار کولبر کشته شده می‌باشد.
هشتک کولبر را نکشید! که با استقبال توده های وسیع مردم روبرو شد، شنیعترین اقدام نیروهای نظامی حکومت اسلامی کشتن کولبران اینبار در مقابل میلیون ها نفر از مردم، قرار گرفت.
از قرار معلوم حکومت اسلامی در کشتن کولبران این لشکر کارگران بیکار و اخراج شده، زنان و مردان و نوجوانان تحصیلکرده فاقد دسترسی به شغل، مصمم است. زندگی و معیشت توده وسیعی از مردم و کارگران را با تحمیل فقر مطلق در نتگنا قرار داده. و با کشتن کولبران ماشین جنایت خونین را برای مرعوب کردن جامعه بکار گرفته است.
کولبران استثمار شده های سیستم بازار آزادی هستند که سرمایه داران و دزدان نظام حاکم با کنترل مرزها و ثروتهای اجتماعی به مردم تحمیل کرده اند. هر سال تعداد زیادی از کولبران با شلیک مستقیم و تیراندازی نیروهای نظامی و مرزی کشته میشوند. در جمهوری اسلامی کولبران “قاچاقی”خوانده میشوند و تحت عنوان “کار غیر قانونی” همواره تحت پیگرد قرار دارند. باید جلو کشتن کولبران را بگیریم. کشتن کولبران قتل عمد دولتی است که توسط نیرهای انتظامی حکومت اسلامی انجام میگیرد!
ما بار دیگر با تاکید میگوییم؛ باید در مقابل کشتن کولبران، تلف شدن آنها در سرما و یخ، سکته قلبی و غرق شدن در آب و شلیک نیروهای انتظامی به آنها، اقداماتی عاجل و فوری را در دستور گذاشت. مساله بر سر جان و زندگی انسانهاست. باید با کارزاری قدرتمند برای نجات کولبران شتافت. جمهوری اسلامی مسئول مستقیم کشتن و جانباختن کولبران است. و مردم کردستان، مردم آزادیخواه و برابری طلب باید در محکومیت کشتار کولبران دست به اعتراض عمومی بزنند! نباید اجازه داد بیش از این کارگران بیکار که از قبل میراث شوم این حکومت به انجام شغل کولبری محکوم شده اند و سود و ثمره کارشان را اوباشان حکومت اسلامی بجیب میزنند، کشته شوند. کار یا بیمه بیکاری شعار و خواست همه کولبران است. با مبارزه متحدانه، با تشکیل شوراها جهت انجام اعتراضات توده ای علیه جهنمی که حکومت اسلامی بوجود آورده است بمیدان بیاییم. راه حل پایان دادن به کولبری و بیکاری و استثمار و دستیابی به زندگی و کرامت انسانی، سرنگونی جمهوری اسلامی و پایان دادن به سیستم چپاول و بردگی مزدی است.

https://tinyurl.com/yy9ydg53
آدرسهای تماس با حزب:
واتس اپ: 00447435562462
کانال تلگرام حزب: @wpi_hkki
اینستاگرام www.instagram.com/wpi91
پیامگیر تلگرام @wpi_tamas

Telegraph (https://tinyurl.com/yy9ydg53)

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …