کمپین بگذار سخن بگویم: میگفت اگر میخواهی با همسر دربندت ملاقات کنی، باید با من رابطه داشته باشی! او بمن تجاوز میکرد و سپس اجازه میداد همسر زندانی ام را ببینم

نه به تجاوز Me Too Iran
اطلاعیه شماره هشت
نامه ای از ایران و عمق فاجعه ای به اسم سیستم حکومتی و اداری اسلامی!

اینجانت م.ر ” اسامی نزد ما محفوظ است ” ، از قائم شهر چندی قبل همسر بنده به زندان افتاده بود و اینجانب چون دارای دو فرزند بودم و از پس مخارج زندگیم بر نمی امدم مجبور شدم به نزد مسئول امور زندانیان قائم شهر اقای جمشیدی بروم که مسئول امور زندانیان بود. او در ازای مرخصی همسرم خواست که با من رابطه جنسی داشته باشد و من از انجام این کار امتناع ورزیدم و چون بنده متاهل بوده و مادر دو فرزند هستم نمی توانستم تن به این خواسته بدهم ولی پس از چندین بار مراجعه و رد شدن درخواست مرخصی همسرم مجبور شدم تن به این خواست ذلت بار این شخص بدهم تا بتوانم برای شوهرم مرخصی بگیرم و هر بار‌که برای مرخصی همسرم میرفتم او از من این در خواست را داشت. بنده قربانی هوس های این مرد کثیف شده بودم که برای پیش بردن نیت شیطانی خود به بنده تعرض میکرد و چون در دادگستری کار میکرد، نمی توانستم شکایتی داشته باشم.

نه تنها من بلکه اکثر خانواده های زندانیان مورد تعرض این آقا و امثال ایشان قرار گرفته اند و چون کشور ما بر پایه مرد سالاری بنا نهاده شده و کسی‌ هم که در دادگستری یا ارگان های دولتی کار میکند قدرت بیشتری دارد و با تهدید ، دختران و زنان را تحت فشار میگذارند تا به نیت شیطانی خود دست پیدا کنند. من امروز صدای زنان و دخترانی میخواهم باشم که مورد تجاوز اخلاقی و جنسی این افراد کثیف، ‌ شده اند و از شما تقاضا دارم صدای من را به مردم برسانید تا بدانند که در لباس نظام چه بلا هایی بر سرمردم می اورند.

اینها فقط گوشه هایی از تعرض وتجاوز لمپن هایی است که در آن جامعه حکومت میکنند. از همگان درخواست داریم به افشا این تعرض ها پرداخته و جنبشی علیه تجاوز و تعرض جنسی درایران راه بیاندازند.
کمپین بگذار سخن بگویم!
نه به تجاوز
١٣ بهمن ١٣٩٧ / ٢ فوریه ٢٠١٩

اینرا هم بخوانید

کنفرانس به مناسبت روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران

کنفرانس به مناسبت روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران به پیشواز این …