سفر رئيسى، آيت الله قاتل به اردبيل بايد با موجى از اعتراض مردم روبرو شود!

رسانه های حکومتی گزارش داده اند که قرار است رئيسى، آیت الله قاتل، اواخرهفته جاری به استان اردبیل سفر کند. وی نماینده حکومتی است که مورد نفرت و انزجار عموم مردم ایران است و هر کجا جرات ظاهر شدن پيدا كرده با موج مخالفت و اعتراض مردم  روبرو شده است. آخرین مورد مضحکه سفرهای استانی وی، سفر به یاسوج  بود که کارگران و مردم معترض جلوی کاروان وی را سد کردند.

سفر وی در شرایطی به استان اردبیل صورت میگیرد که وضعیت حکومت درهم ریخته، اقتصادش، به اعتراف خودشان، در آستانه فروپاشی است و اعتراضات اقشار مختلف مردم علیه حکومت ادامه دارد. سفر به اردبیل تقلا و تلاش برای گدایی حمایت از مردم و دادن وعده های توخالی همیشگی برای دست و پا  کردن “مشروعیت” نداشته برای حکومت آدمکشان اسلامی است.

مردم اردیبل هم مانند همه مردم ایران دهها مشکل و معضل دارند که حکومت قصد ندارد کاری برای رفع و رجوعش بکند. تنها کاری که اینها می کنند، صرف هزینه های میلیاردی سفرهای استانی، انتصابات مقامات حکومتی و راه اندازی برخی پروژه های وابسته به باندهای دزدان کل حکومت است.

نباید اجازه داد رئیسی در معیت و حفاظت نیروهای سرکوبگرش، بی سر و صدا به اردبیل بیاید. باید یکدست و متحدانه علیه حضور وی دست به اعتراض زد. باید در اردیبل کاری با رئیسی کرد که کارگران و مردم یاسوج با وی کردند. وی باید  فشار اعتراض و نفرت مردم را ببیند.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری مردم استان اردبیل را فرا می خواند علیه حضور رئیسی به هر طریقی که ممکن است، دست به اعتراض بزنند. باید کاری کرد که اینها جرات حضور در میان مردم را نداشته باشند.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران

٢٧ مهر ١٤٠٠، ١٩ اکتبر ٢٠٢١

اینرا هم بخوانید

دو جایزه سینمای آلمان برای مستند در باره ریحانه جباری

در مراسم اهدای جوایز سینمای آلمان که شامگاه جمعه ۳ ماه مه (۱۴ اردیبهشت) برگزار …