کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: روز جهانی زن روز طنین سرنگونی

۸ مارس امسال با انقلاب زن زندگی آزادی در هم تنیده است. انقلابی زنانه که تا همینجا حکومت اسلامی ضد زن را در لبه سقوط و سرنگونی قرار داده است. ۸ مارس امسال در شرایطی برگزار می شود که انقلاب زن زندگی آزادی برای رهایی از نکبت اسلامی عزم جزم کرده است به ۴۴ سال توحش اسلامی علیه زنان و کل جامعه پایان دهد.

تشکل ها، نهادهای حقوق زن، دانشجویان، جوانان انقلابی محلات و دیگر بخشهای جامعه در شهرهای کردستان و در سراسر کشور، در تدارک برگزاری یک روز تاریخی علیه بساط زن ستیز اسلامی هستند. ۵۲ تشکل دانشجویان و جوانان انقلابی شهرهای مختلف و فعالین دفاع از حقوق زن به مناسبت هشت مارس فراخوان داده اند. ۸ مارس در شرایطی برگزار می شود که حکومت مستاصل و درمانده اسلامی جنگی شیمیایی را علیه دانش آموزان دختر در مدارس به راه انداخته است و بیش از هر زمانی زندگی مردم را به انتهای تباهی، فقر و توحش برای بقای خود کشانده است.

برگزاری مراسمهای ۸ مارس در کردستان امری جا افتاده است. با تمام قوا خود را برای هشت مارس آماده کنیم و با سازماندهی در شهرهای مختلف به استقبال آن برویم. صفی متحد و مستحکم را از هم اکنون سازماندهی کرده و روز جهانی زن را به کابوسی برای حکومت ضد زن اسلامی و قاتلان کودکان و جوانان تبدیل کنیم.

امسال روز جهانی زن را می توان در قامتی برجسته و در دل انقلاب زن زندگی آزادی برگزار کرد. از تجمع در پارکها و مکانهای مختلف گرفته، تا شعاردهی و تشکیل زنجیره انسانی و سخنرانی، شعارنویسی، راهپیمایی و تظاهرات، این روز را به کابوسی برای جنایتکاران اسلامی تبدیل کنیم. ۱۷ اسفند امسال روز بزرگداشت و تقویت انقلاب زن زندگی آزادی است. در این روز با طنین شعارهای “نابود باد حکومت اسلامی” و “زنده باد انقلاب زن زندگی آزادی” به جهانیان نشان دهیم که رنسانس انقلاب زن زندگی آزادی سر باز ایستادن ندارد. مردم انقلابی تا نابودی مخوف ترین و درنده ترین حکومت تاریخ معاصر در میادین و خیابانها برای تحقق یک زندگی انسانی خواهند جنگید.

زنده باد ۸ مارس روز جهانی زن

زنده باد انقلاب زن زندگی آزادی

سرنگون باد جمهوری اسلامی

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۳ مارس ۲۰۲۳

۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اینرا هم بخوانید

فراخوان به اعتراض و اعتصاب عمومی در روز ۱۲ اردیبهشت

«شبکه زن زندگی آزادی» در اعتراض به احکام اعدام، جنگ علیه زنان و فقر و …