کنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت شکست خورد و همه مراسم‌های حکومتی لغو شد!

 
اعتراض کوبنده صدها نفر از مخالفین حکومت نکبت اسلامی برای ممانعت از برگزاری مناسک سالگرد ۲۲بهمن در فرانکفورت، کنسولگری حکومت اسلامی را ناچار کرد نه تنها با سرافکندگی همه مراسم‌های اعلام شده را لغو کند بلکه مجبور شد همه فعالیت‌های کنسولگری را نیز دو روز متوالی تعطیل کند!
 
پیشتر اطلاع داده بودیم که حکومت اسلامی در شهر فرانکفورت آلمان قصد دارد روز چهارشنبه هفتم فوریه  مراسم سالگرد ۲۲ بهمن برگزار کند. از لحظه پخش این خبر فعالین حزب کمونیست کارگری و تعدادی از نهادها و فعالین دیگر اعلام کردند که اجازه نخواهند داد حکومت اعدامی مراسمی برپا کند.
 
روز چهارشنبه شهر فرانکفورت شاهد تجمعی بزرگ و صفوف به هم فشرده مخالفین جمهوری اسلامی بود. صدای شعارهای سرنگونی طلبانه حاضرین در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی طنین افکن بود. همگی جمهوری اسلامی و خشونت و توحش سازمانیافته و جنایات بیشمارش را بعنوان یک حکومت ضد زن و اعدام به شدت محکوم کردند. نماینده‌ای از سازمان عفو بین‌الملل نیز در این تجمع شرکت داشت و علیه جمهوری اسلامی و اعدام سخنرانی کرد.
 
معترضین در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی با شعارهای کوبنده و در دست داشتن تصاویر جانباختگان، صدای رسای مردم ایران، خانواده دادخواهان و زندانیان سیاسی شدند. اخبار این پیروزی بسرعت در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فارسی زبان بازتاب گسترده یافت و مورد توجه عموم قرار گرفت.
 
تشکیلات آلمان حزب کمونیست کارگری ایران، این موفقیت ارزنده را به همه سازماندهندگان، فعالین و شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی صمیمانه تبریک می‌گوید و دست همه ‌آنها را به گرمی می‌فشارد.
 
تشکیلات خارج‌ کشور حزب کمونیست کارگری ایران – واحد آلمان
۸ فوریه ۲۰۲۴

اینرا هم بخوانید

سفیران حقوق بشر ۱۱ کشور اروپایی صدور حکم اعدام برای توماج صالحی را محکوم کردند

سفیران حقوق بشر ۱۱ کشور اروپایی صدور حکم اعدام برای توماج صالحی٬ خواننده معترض و …