کوری عصا کش کور دیگر شد!

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اسلامی: جمهوری اسلامی در هیچ شرایطی شرکای استراتژیک خود را کنار نمی‌گذارد و روسیه و چین نباید نگرانی داشته باشند.”
با این پیام الان یک حالت نه جنگ و صلح در اوکراین برقرار شده است. طرفهای درگیر نمی¬دانند چکار بکنند. ارتش روسیه مانده است بمب خلاء مجددا استفاده کند یا یکباره برود سراغ بمب اتم و یا ازسلاح اسلامی چچنی و قاتلین سوریه¬ای استفاده کند. مردم اوکراین هم مانده¬اند به ساخت کوکتل مولوتف ادامه بدهند یا نه. ناتو ماستها را کیسه کرده. بایدن چرتش پاره و بادی هم ازش کنده شده. آشفتگی موهای بوریس جانسون از بین رفته. و مکرون سر دردش مجدداً عود کرده. صدراعظم آلمان هم از گفته¬هایش پشیمان گشته. نخست وزیر کانادا تو فکر رفته با ریش تو دل برو تر است یا بی¬ ریش. اردوغان هم در دیدار با رئیس جمهور اسرائیل تو فکر فرو رفته کاش جمهوری اسلامی را به عنوان شریک استراتژیک انتخاب می¬کرد.
و دیگر اینکه:
لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران، خطاب به رسانه های جمهوری اسلامی: “شما در جنگ ۸ ساله با عراق یک شعار داشتید «جنگ، جنگ تا پیروزی»، امروز هم شعار ما همین است.” یکی هم باید به جناب سفیر بگوید اگر آن جنگ اولش برای جمهوری اسلامی برکت داشت اما ته آن جنگ خمینی جام زهر را بالا کشید شما که همین اول کاری جام را بالا کشیدید. پوتین با همین حرفها تو چاه افتاده و ته چاه نمی¬داند بر سرنوشت خویش بخندد یا بگرید. شاید هم غیب شد و یکی از همین جمعه ها با گفتن یا مهدی ظهور کند. شاید مهدی چشم آبی از کار دربیایید. کار خدا را چه دیدید. فقط باید حواسش باشد به وقت ظهور در کعبه از روی ساختمان بلند مُشرف به خانه خدا که تک تیراندازهای استکبار جهانی در کمین نشسته اند مخش را متلاشی نکنند.
خدایا به همه مسلمین بخصوص نمایندگان مجلس اسلامی و غیر مسلمین ودکا خور، عقل و صبر یکجا عطا بفرما. عقل برای اینکه با سرشان فکر کنند و صبر برای اینکه روز شکست¬شان را ببینند. آمین یا رب العالمین.

اینرا هم بخوانید

توماج: “یاد آر که مرگ نسیانم”- یاشار سهندی

مندرج در ژورنال شماره ۷۱۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …