گزارش فنی یورت در مجلس

ایلنا:گزارش اولیه ازاین فاجعه ازسوی کمیسیون صنایع و معادن تهیه و در صحن مجلس قرائت شده اما گزارش فنی با جزئیات دقیق در خصصو این حادثه در حال بررسی و پیگیری است.

سیده حمیده زرآبادی (دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی) با اشاره به قرائت گزارش این کمیسیون درخصوص انفجار در معدن ذغال سنگ زمستان یورت آزادشهر گلستان گفت: ما معادن پرخطر زیادی در کشور داریم و طبق بررسی‌های به عمل آمده معدن ذغال سنگ یورت آزادشهر جزو معادن پرخطر نبوده است اما شاهد وقوع انفجار و فاجعه انسانی در این مجموعه هستیم.

وی ادامه داد: گزارش اولیه ازاین فاجعه ازسوی کمیسیون صنایع و معادن تهیه و در صحن مجلس قرائت شده اما گزارش فنی با جزئیات دقیق در خصصو این حادثه در حال بررسی و پیگیری است.

وی ادامه داد: باید ابعاد کامل معدن ذغال سنگ زمستان یورت آزادشهر گلستان به طوردقیق بررسی شود تا از این پس شاهد تکرار چنین فاجعه‌ای در کشور نباشیم.

به گفته وی گزارش فنی و کامل از این حادثه و درخصوص مباحثی که باید در قبل، حین و بعد از آن باید انجام می‌شد اما انجام نشده و یا کوتاهی‌هایی صورت گرفته در حال تهیه است.گزارش اولیه کمیسیون صنایع و معادن روز چهارشنبه 17 خردادماه درصحن علنی مجلس قرائت شد.

اینرا هم بخوانید

آزادی معلمان  بازداشت شده در تجمع روز معلم در تهران

🔴 آزادی معلمان  بازداشت شده در تجمع روز معلم در #تهران 🔸خوشبختانه آقایان #مهدیفراحیشاندیز و …