یاشار سهندی: لبانی که در آتش جهنم نخواهد سوخت

یکی می گوید 10 هفته مانده تا تهران (جمهوری اسلامی هم نمی گویند یک وقت به کسی برنخورد) یک بمب اتمی داشته باشد. یک روز طبق اطلاعات دقیق میگویند 6 ماهی مانده، روز دیگری با دقت بی نظیری مدعی می شوند هنوز یکسالی مونده؛ بهرحال چه 10 هفته، چه یکسال و چه دو سال همانها که این اطلاعات ذیقیمت را لو می دهند میگویند بمب اتمی اسلامی نباید تو کار باشه، همان چند هزار تای بمب اتمی کفار برای نابودی چند باره کره زمین کافیست برای همین زدن پس کله جمهوری اسلامی بیا بنشین سر میز مذاکره که هیچی بهتر از دیپلماسی و مذاکره تو این عالم نیست که میشه سر این میز سالها پر چونه گی کرد طرف هم زیرزیرکی کار خودش را بکند. و چنین بود که بزرگترین دستاورد دولت روحانی، برجام شکل گرفت. اما همه راضی جز آقا. برای همین در روز تصویب برجام یا فردایش بفرموده چند تا موشک درست کوبیدن در نقطه صفر مرزی و درجا بر دستاورد دولت تدبیر و امید آن کار ناشایست را کردن که از بیان آن معذوریم.بهرحال برای اینکه خواننده را به زحمت نیفتد و فکرش به هزار راه نرود همین قدر اشاره می کنیم منظور همان شا…دن بر کاری است.
برای رضایت آقا اما تنها چاره موثر کاسه لیسی است. همه باید کاری کنند که آقا خوشش بیایید. دول اروپایی هم فهمیدند که چاره کار همین است که آقا خوشش بیایید. اما از آنجا که آقا با خود امام زمان مستقیما در ارتباط است و هر شب چهارشنبه، یعنی سه شنبه شبش، با خود حضرت جلسه دارد و به جز حضرتش به هیچ بنی بشری بخصوص از نوع چشم آبی اش اصلا اعتماد ندارد این است که کلا کاسه لیسی از چشم آبی را زیاد به دلش نمی چسبد مگر از نوع روسی آن. و خود حضرت آقا خیلی سال است سعی دارند به زیردستان حالی کنند که اعتماد نکنید و در راستای همین فرزانه گی چند شب پیش فیلم جلسه ای را منتشر کردند که به مرحوم مغفور رفسنجانی که مانند خمیر ترشیده روی صندلی ولو شده بود حالی کنند که نباید به کفار اعتماد کرد. منتها از نجابت آقا همین بس که نگذاشتند دور اندیشی امام زمانی ایشان را همه درک کنند و حالا هم برای روکم کنی آیندگان منتشر کردند تا عبرت ذوب شدگان در ولایت باشد.
انریکه مورا در تهران تشریف دارند.ایشان نائب زیاره هستند از طرف اتحادیه اروپا.زوار هم که از دور چشم شان به گنبد و بارگاه ائمه می افتد شرط ادب و ارادت حکم می کند که از همان دور سلام بدهند: “السلام علیک (مثلا) یا موسی بن جعفر.”و بالاخره کار است دیگر آدمیزاد از حال خودش خبر ندارد ممکن هر دم ملک الموت جان شیرین آدمی را بگیرد بالاخره همین سلام از راه دور ممکن است در آن دنیا موجبات شفاعتی را فراهم کند. ایشان هم به محض اینکه هواپیمای شان در حد شرعی افق تهران وارد شد دست راست شان را روی شکم شان گذاشتند و انگشت اشاره به سوی قبله گرفتند و فرمودند:” السلام علیک یا نائب امام زمان” و هئیت همراه هم برای عرض ارادت یک صدا گفتند: “ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند”
البت ایشان و کل هیئت همراه رابه دست بوسی حضرت آقا نمی برن. اَجل آقا بیشتر از این حرفها است که یک گوشت کوبی مثل انریکه مورا را به حضور بپذیرد، باز اگر پوتین باشد یک چیزی. انریکه مورا هم کلا آمده به دست بوسی کل نظام حالا هر کی دم دستش باشد به نیابت دستش را می بوسد..
انریکه مورا به نظر میرسد یک جورهای نظر کرده است که سعادت حضور در مراسم تحلیف حاج آقا رئیسی پیدا کردند، این سعادت نصیب هر کسی نمی شود. هر چند کرونا مانع است و گر نه این توفیق نصیب شان می شد که به نیت دست آقا، دست حاج آقا را ببوسند. بی جهت نگفتند کووید 19 ویروس سکولار است، اینجاها معلوم می گردد که این ویروس ملعون چقدر در کار اسلام و مسلمین سنگ می اندازد که سعادت بوسه زدن بر دست آقا از حاج آقا رئیسی هم گرفت.
بهرحال اگر بوسه انریکه بتواند جلو بمب اتم اسلامی بگیرد خودش غنیمتی است حالا گیرم که صد هزار تایی کمتر یا بیشتر تو زندان و خیابان کشته شده باشند( معادل کشتار یک بمب اتم) کی می فهمد؟ صدا که ندارد و قارچ هم که تولید نمی کند که کسی ببیند، خرابی هم به جا نمی گذارد فوق اش چندین گورستان دسته جمعی است که آن هم کی حال دارد برود تحقیق کند.
بهرحال زیارت انریکه امیدواریم مورد قبول حضرت حق ( آنکه زیبا کلام می گوید) قرار گیرد که این اطمینان هست که طبق احادیث معتبر زیارت مقبول است. حدیث داریم : هر که بر دستی که برای رضای خدا و رسول خدا و خاندان طاهرش منافقین و کفار را هزار هزار کشته باشد لبان او در آتش جهنم نخواهد سوخت.

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …