حضور جمهوری اسلامی در نمایشگاه جهانی کتاب با اعتراض و افشاگری مخالفان همراه شد

روز یکشنبه ٢۴ اکتبر در آخرین روز نمایشگاه جهانی کتاب در شهر فرانکفورت جمعی از مخالفان جمهوری اسلامی، مثل همه سالهای گذشته، روبروی غرفه رژیم آدمکشان اسلامی در داخل سالن نمایشگاه دست به تجمع و اعتراض زدند. معترضان با در دست داشتن عکس های اعدام شدگان از جمله نوید افکاری و پلاکاردهایی که برروی آن بایکوت رژیم نوشته شده بود، ضمن صحبتهای کوتاه و با صدای بلند اعلام کردند که جمهوری اسلامی رژیم ترور و اعدام است و باید در سطح جهان بایکوت شود.

صحبت های ممد امین کمانگر دبیر کمیته فرانکفورت حزب کمونیست کارگری و شعارهای ممتد معترضین موجب توجه بازدید کنندگان قرار گرفت. در همین روز به ابتکار انجمن خانواده جان‌باختگان پرواز هواپیمایی اوکراینی غرفه کتابی برگزار شد و مسئولین غرفه با توزیع کتاب مصوری به نام “پی‌اس ۷۵۲: زخمی باز در آسمان” توجه بازدید‌کنندگان را به جنایات نظام سیاه اسلامی جلب کردند این کتاب مصور زندگی مسافران قربانی و تلاش و دادخواهی خانواده‌ قربانیان را بازگو میکند. حامد اسماعیلیون، شهناز مرتب و تعداد دیگری از اعضای خانواده های جانباخته با بازدید کنندگان نمایشگاه در مورد جنایت جمهوری اسلامی صحبت کرده و آنها را در جریان جزییات بیشتری از موشک زدن به هواپیمای مسافربری و قتل عام مسافران و خدمه این هواپیما صحبت کردند و با برخی رسانه ها مصاحبه کردند.

رسانه های جمهوری اسلامی از جمله ایرنا خبرگزاری رسمی رژیم و خبرگزاری فارس که طبق معمول نگران اسم بردن از حزب کمونیست کارگری هستند، با نسبت دادن این اعتراض به “منافقین” تلاش کردند مثل هر سال مشتی اراجیف تحویل خوانندگان خود بدهند و به خوانندگان خود بقبولانند که حزب کمونیست کارگری در مقابل غرفه جمهوری اسلامی ناکام شده و شکست خورده است!

ما بارها اعلام کرده ایم که هر جا سر و کله عوامل و نهادهای جمهوری اسلامی در خارج پیدا شود ما حضور پیدا خواهیم کرد و حضور آنها را به افشاگری علیه چهاردهه جنایت این حکومت تبدیل خواهیم کرد. رژیمی که نویسنده  و ناشر را دستگیر و زندانی می کند، آزادی بیان و انتشار و پخش آزاد افکار و عقاید  و کتاب را نمی دهد، رژیمی که فتوای قتل نویسندگان را صادر می کند وهم اکنون تعدادی از مسئولین و اعضای کانون نویسندگان ایران را زندانی کرده است، جایش نه در نماشگاه کتاب، بلکه پشت میز محاکمه است.

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱

BoycottIranRegime

#بایکوت_جمهوری_اسلامی

#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد

#دادخواهى

تقاضای عضویت و همکاری، ارسال پیام و گزارش از طریق:

پیامگیر تلگرام:   @wpi_tamas

و یا با ارسال پیام به شماره 00447519429495  سيگنال ، واتساپ و تلگرام

اینستاگرام

فرم مقدماتی عضویت در حزب:

http://wpiranfa.com/?p=173

اینرا هم بخوانید

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری به مناسبت درگذشت حسین مرادبیگی 

مطلع شدیم که با نهایت تاسف رفیق حسین مرادبیگی (حه‌مه سور)، از مبارزان و کمونیست‌های …