5600 پروژه ناتمام! دزدی و بالا کشیدن دهها هزار میلیارد تومان توسط باندهای جمهوری اسلامی

آمارهای رسمی دولتی میگوید:” تعداد پروژه‌های عمرانی اجرایی که ظرف ۱۵ سال گذشته ۶ هزار و ۲۰۱ طرح تعریف شده بود، تنها ۵۳۸ پروژه به اتمام رسیده است. این آمار نشان می دهد که هم اکنون ۵ هزار و ۶۶۳ پروژه عمرانی نیمه تمام،در دست اجرا یا حتی روی کاغذ باقی مانده است”.

بیش از 5 هزار پروژه به اعتراف دولت “اجرایی نشده، و ناتمام رها شده اند! لازم به توضیح است برای همه این پروژه ها بودجه های نجومی دهها هزار میلیاردی در زمان خودش تصویب و پرداخت شده است. به اعتراف کمیسیون و برنامه و بودجه مجلس، بودجه های عمرانی، اختصاص داد شده به منظور اجرای این طرح ها،  در برنامه سالانه دولت بطور ثابت رقمی بین 12 تا 15 هزار میلیارد تومان می باشد.

با یک حساب و کتاب ساده معلوم میشود که در طول مدت زمان یاد شده دهها هزار میلیاردتومان به بهانه اجرای پروژه های مختلف صاف وساده دزدیده شده و یا صرف “امورات مهمتر حکومت” شده است. اخبار بخور و بچاپی که هراز چند گاهی در رسانه های حکومتی منتشر میشود، تنها گوشه هایی ازبخور بچاپ؛ دزدی و …. باندهای حکومتی سهیم در این پروژه ها می باشد. در این میان قرار گاه خاتم سپاه، قرارگاه عمار، بنیاد برکت وابسته به خامنه ای، در کنار بنیاد مسکن و بنیاد شهید حکومت، بیشترین پروژها را در دست داشته، کلنگ افتتاح صدها پروژه را چندین بار با حضور رئیس جمهور و وزای دولتها  بر زمین زده اند، دهها هزار میلیاردد تومان بودجه گرفته و پروژه ها را به حال خود رها کرده اند.

این اخبار نشان می دهد که کل باندها در همه رده های حکومت، تهیه پروژه، درخواست اجرای پروژه ها و اختصاص بودجه های نجومی به آنها را یک روش و سیاست رسمی حکومت در دزدی و چپاوول آشکار در دست گرفته اند. این امر نشان می دهد که زیر عنوان پروژه های اجرایی و طرح های خودکفایی و… چه دزدیهای بزرگ و افسانه ای رسما و علنا توسط باندهای حکومتی در جریان می باشد. پروژه و طرح ارائه دادن توسط باندهای حکومتی و درخواست تامین بودجه برای آن یک روش و سیاست رسمی دزدان حکومتی از سرتا پای کل نظام می باشد.

دهها هزار میلیارد تومان را به اسم اجرای پروژه دزدیده و خورده اند. هر ساله هم با پر رویی تمام درخواست بودجه برای اتمام پروژه های ناتمام می دهند. پروژه هایی که به اعتراف دولت در 15 سال گذشته به اتمام نرسیده اند ولی هر ساله بودجه به آنها اختصاص داده شده است. این پروژه ها محلی برای سازماندهی دزدیهای افسانه ای، غارت و چپاوول ثروت های جامعه توسط همه باندهای حکومتی  می باشد.

در کنار این دزدیهای آشکار حکومتی، حکومت و دولت از کمبود هزاران مدرسه، بیمارستان، مهد کودک، مشکلات حمل و نقل و …حرف زده و پا پر رویی و وقاحت تمام ادعا می کنند که برای حل این کمبودها بودجه ندارند. بودجه ها را دزدیده و طرح های اجرایی را نیمه تمام رها کرده و پی کارشان رفته اند. این هم “اقتصاد مقاومتی ” مورد نظر خامنه ای و باندهای سپاهی ، بسیجی و ارگانهای دولتی و غیردولتی وابسته به بیت رهبری! یعنی سازماندهی دزدی و چپاوول و غارت بودجه های توسط همه باندهای حکومتی  با تائید خامنه ای و دولت روحانی.

علاوه بر این  حکومت در کنار این لفت و لیسها و دزدیهای رسمی اش سالانه هزاران میلیارد دیگر به بهانه مختلف برای صنعت مذهب بودجه اختصاص می دهد. در کنار آن بودجه های ویژه برای ساخت و گسترش سیستم موشکی، تقویت دم و دستگاه سرکوب وزندان و اعدام و.. اختصاص می دهد. جمهوری اسلامی و دولت روحانی به همراه همه دم و دستگاه سیستم حکومتی، مشغول سازماندهی دزدیها، بالا کشیدن پول و ثروت جامعه می باشند. اساس برنامه بودجه بندی درحکومت، تقسیم پول و ثروت و اعتبارات بین باندهای گوناگون دزدان کل حکومت می باشد.جمهوری اسلامی و دولت روحانی، دولت دزدان، قاتلان و آأمکشان اسلامی است. کار این حکومت دزدی و غارت و چپاوول و سرکوب می باشد. برای پایان دادن به این وضعیت با حکومت دزدان و قاتلان و آدمکشان اسلامی را به زیر کشید.

محمد شکوهی

20 شهریور 1396، 11 سپتامبر 2017

 

 

 

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …