حزب کمونیست کارگری: آبان ادامه دارد!

برای بزرگداشت سالگرد خیزش آبان و تداوم آبان به میدان بیایید! در سالگرد خیزش توفنده آبان برای خواست‌ها و مطالبات بحقی که مردم جان به لب آمده ایران، قیام کردند، قهرمانانه با فتح خیابانها، در نبردی نابرابر، با هیولای حکومت اسلامی جنگیدند، برای ۱۵۰۰ جانباخته، که سنگفرش‌های خونین خیابان آخرین یادگار بجا مانده از ‌آنهاست،

برای هزاران دستگیر شده‌ای که با خشن‌‌‌ترین شکنجه‌های قرون وسطایی در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی به بند کشیده شدند، آبان و اعتراض ادامه دارد.

از سنگفرش‌های خیابان تا زندانهای مخوف، از نیزارهای خونین ماهشهر تا میدانهای سراسر جهان عرصه مبارزه آشتی ‌ناپذیر ما مردمی است که به کمتر از نابودی جمهوری اسلامی رضایت نمی‌‌دهیم.

در ۱۴ نوامبر (۲۴ آبان) سالروز شروع خیزش آبان باید بزرگترین تجمعات اعتراضی را در سراسر جهان سازمان بدهیم و به میدان بیاییم و هرچه بیشتر افکار عمومی مردم متمدن و آزاده در سراسر جهان را فعالانه همراه خود کنیم.

به یمن سالهای متمادی مبارزه و افشاگری، اکنون جهان متمدن به خوبی با توحش جمهوری اسلامی و تروریسم سازمان یافته آن آشناست. تبلور این پشتیانی جهانی، همراهی وسیع مردم جهان برای توقف اعدام جوانان در ایران و همدردی با بازماندگان جنایت فراموش نشدنی شلیک به هواپیمای مسافربری اوکراینی است.

سالروز آبان فرصتی است که هرچه بیشتر مردم جهان را به همبستگی با مبارزه مردم ایران برای سرنگونی حکومت اسلامی و تشدید فشار به دول غربی برای بایکوت جمهوری اسلامی و خواست محاکمه ‌آمرین و عاملین ۴۱ سال جنایت این حکومت علیه بشریت به حرکت درآوریم.

مردم آزادیخواه، مخالفین جمهوری اسلامی با تمام توان باید خارج کشور را به صحنه بزرگترین افشاگریها و اعتراضات و بایکوت و انزوای حکومت هار اسلامی بدل کنیم!

در هر کجا که هستید در سالروز آبان دست به تجمع بزنید و در آکسیون های اعلام شده به این مناسبت شرکت کنید.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران ٥ نوامبر ۲۰۲۰

اینرا هم بخوانید

فراخوان‌های تجمع در اعتراض به حکم اعدام توماج در روزهای آینده

فراخوان‌های تجمع در اعتراض به حکم اعدام توماج در روزهای آینده -کبک  ( کانادا) جمعه …