احمد خاتمی:”قابل تحمل نیست که افراد باحجاب توسط بی‌حجاب‌ها کتک زده شوند”

احمد خاتمی در مضحکه حکومتی عید قربان گفته:” به بی‌حجاب‌ها می‌گویم هیچ‌گاه بی‌حجابی آنها «هنجار» نخواهد شد / سروران مسئول! کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است؛ منتظر که و چه هستید؟ اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم؟ بی‌خود تند شدید؛ چرا در جاهای دیگر تند نمی‌شوید؟ بخش هایی از سخنان وی برگرفته ازوب سایت حکومتی انتخاب ضمیمه است.

*هیچ‌گاه بی‌حجابی در جامعه ما به هنجار تبدیل نخواهد شد

ما در رابطه با بی‌حجابی هیچ حرفی بهتر از فرمایش رهبری نداریم که فرمودند؛ بی‌حجابی هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی. پشت صحنه‌ها هم روشن است، بی‌حجابی برای فرو ریختن بنیان خانواده و فروپاشی بنیان آرامش روانی جامعه است.

* بانوان ایران اسلامی از سالیان قبل پیشینه حجاب داشتند و با افتخار باحجاب بودند. به بی‌حجاب‌ها می‌گویم هیچ‌گاه بی‌حجابی آنها هنجار نخواهد شد چراکه ناهنجاری بوده، ناهنجاری هست و ناهنجاری خواهد بود. دوستانه به آن‌ها توصیه می‌کنم اگر دنیا و آخرت خود را می‌خواهند به سمت حجاب بروند.

*قابل تحمل نیست که افراد باحجاب توسط بی‌حجاب‌ها کتک زده شوند این روزها در فضای مجازی مشاهده کردم که برخی از بی‌حجاب‌ها به افراد با حجاب‌ها متعرض می‌شوند و بی‌حجاب‌ها افراد با حجاب را کتک می‌زنند. به مسئولان محترم با صراحت می‌گویم، این موضوع قابل تحمل نیست که در نظام جمهوری اسلامی افراد باحجاب به همراه فرزندانشان کتک بخورند.

*مسئولان اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند. تقاضا می‌کنم به صورت قانونی وارد این موضوع شوید. من با حرکات غیر قانونی مخالف بوده، مخالف هستم و مخالف خواهم بود. ما یک نظام هستیم و بایستی در نظام همه کارها قانونی صورت بگیرد.سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستید، اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم. بی‌خود تند شدید چرا در جاهای دیگر تند نمی‌شوید. بنابراین؛ از مسئولان محترم تقاضا می‌کنم پیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند.

اینرا هم بخوانید

ادامه اعتراض کارگران کاغذسازی پارس،اعتراض و اعتصاب  کامیونداران در عسلویه و کرمان

*شماری از کارگران کاغذسازی پارس با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان فرمانداری #شوش خواستار …