اخبار حکومتی کرونا، 178 فوتی و 1817 نفر بستری در یک روز

وزارت بهداشت جمهوری اسلامی تازه ترین اخبار مرگ و مبتلایان به کرونا را اعلام کرد. بر اساس اخبار حکومتی روز سه شنبه اول مهر ۳۷۱۲  بیمار جدید در کشور شناسایی شد که 1817 نفر از آنها بستری شدند.تا کنون ۲۴ هزار و ۶۵۶ نفر براثر ابتلا به کرونا جانباخته اند.۱۷۸ مورد در عرض یک روز.حکومت آمار مبتلایان به کرونا را بیش از  ۴۲۹ هزار نفراعلام کرده و مدعی شده بیش از۳۶۳ هزار نفر نیز بهبود یافته اند. از میان مبتلایان به کرونا ۳۹۲۲ نفر در شرایط وخیم قرار دارند.
لاری سخنگوی وزارت بهداشت حکومت پیرامون وضعیت شیوع کرونا در استانها گفته است استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.به گفته وی، استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.از رسانه های حکومت

لازم به توضیح است که به اخبار و گزارشات حکومت در باره میزان تلفات بیماری کرونا نباید اطمینان کرد. ابعاد فاجعه و آمار تلفات به مراتب بیشتر از آمارهای حکومتی می باشد. جمهوری اسلامی عامل گسترش کرونا و تبدیل آن به یک بحران بزرگ اجتماعی میباشد.

اینرا هم بخوانید

محکومیت نوروز رخداد، کارگر ساختمانی و فعال مجازی به ۳۷ ماه و ۱۸ روز حبس

هرانا:شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری دو دهدشت، در استان کهگیلویه و بویراحمد، نوروز رخداد، کارگر ساختمانی …