ادامه اعتراضات در شیراز، اهواز، اصفهان، مشهد، ساری، اراک و کرج

امروز یازدهم مرداد در ادامه تجمعات اعتراضی در روزهای گذشته، مردم در شهرهای شیراز، اهواز، اصفهان، شاهین شهر، نجف آبا د، مشهد، ساری، اراک و کرج دست به تظاهرات زدند و علیه حکومت شعار دادند و با سرکوبگران درگیر شدند.

مرگ بر گرانی، گرانی تورم نمیخوایم، مرگ بر دیکتاتور، آخوند باید گم بشه، کاخ نشین حیا کن مملکوتو رها کن، روحانی حیا کن مملکتو رها کن از جمله شعارهای مردم بود که حکم به سرنگونی حکومت داده اند.

شرکت کنندگان در تظاهرات شیراز شعار میدادند سرکوب اثر ندارد و این حقیقت مهمی را بیان میکند. هیچ درجه سرکوب و سبعیتی مردم را به خانه نمیفرستد. اعتراضات سراسری و اعتصابات کارگری در حال گسترش است. شعارها تندتر میشود، درگیری با مزدوران جدی تر میشود و شهرهای بیشتری بار دیگر دست به خیزش میزنند و اعتراض خود را علیه گرانی و بیکاری، شکاف طبقاتی، تبعیض و نابرابری، و بیحقوقی و حکومت مذهبی بیان میکنند. مردم رفاه و عدالت و آزادی میخواهند. شعار آخوند باید گم بشه به معنی پایان دادن به حکومت مذهبی و کوتاه کردن دست مذهب از زندگی مردم است. به معنی پایان دادن بیحقوقی زنان و پایان دادن به تحجر و عقب ماندگی است. مردم رفاه و عدالت میخواهند، برابری میخواهند، حکومتی آزاد و سکولار میخواهند و در یک کلام حکومتی انسانی و جامعه ای انسانی میخواهند و اینرا متحقق خواهند کرد.اکنون وقت سازماندادن مردم است. وقت متشکل کردن مردم برای تداوم قدرتمند و سراسری اعتراضات و اعتصابات سراسری است.روزنه

فیلمها

https://www.facebook.com/wpiran/videos/2013273072039954/

 

 

 

 

اینرا هم بخوانید

خزعبلات عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی رژیم:”با زنان زیبایی که اهل فرزندآوری نیستند ازدواج نکنید”!

رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی گفته است:”با زنان زیبایی که اهل …