ادامه اعتراضات به کشتن سوخت بران در سراوان. تجمع مردم. فرمانداری سراوان در دست مردم. فیلمهایی از این اعتراضات

بر اساس تازه ترین خبرها،پس از تسخیر فرمانداری سراوان توسط مردم، درگیری ها خیابان های سراوان کشیده شده و معترضان چندین خودروی پلیس را پس از توقیف به آتش کشیدند. نیروهای انتظامی و سپاه برای متفرق کردن مردم اقدام به تیراندازی کرده اند که تعدادی از مردم زخمی شده اند.

مردم سروان امروز سه شنبه 5 اسفند در اعتراض به کشتار سوخت بران مقابل فرمانداری دست به تجمع زدند. در ادامه تجمع مردم موفق شدند وارد فرمانداری شده و علیه مسئولان رژیم شعار بدهند.بر اساس اخبار کاانل تلگرامی رصد سیستان مردم فرمانداری را تسخیر کرده اند.مردم چندین جاده را بسته اند. نیروهای انتظامی وسپاه به طرف مردم تیر اندزی می کنند. فضا و جو شهرسراوان بشدت امنیتی می باشد.

اخبار دیروز روز دوشنبه ۴ اسفند ماه نیروهای سرکوبگر سپاه پاسداران با تیراندازی مستقیم به سمت سوخت بران در نقطه صفر مرزی «آسکان» شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان دست به جنایتی دیگر زده چندین نفر را کشته و زخمی کرده اند. بر اساس تازه ترین خبرها۱۰ نفر کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شده اند.

سپاه پاسداران با بستن و حفر چاله های بزرگ در نقاط صفر مرزی از تردد سوخت بران بلوچ ممانعت کرده که با اعتراض سوختبران مواجه شده است.شماری از سوخت بران با حضور در مقابل پایگاه سپاه خواستار بازگشایی مرز و اجازه تردد به سوخت بران شدند که با تیراندازی نیروهای سپاه پاسداران مواجه شدند.

اخبارو گزارشات دیروز از اینجا

http://rowzane.com/ca/article=212978

اینرا هم بخوانید

محکومیت حکم اعدام برای توماج صالحی در تجمعات و بیانیه‌ها از سراسر جهان ادامه دارد

پوشش زنده تجمعات اعتراضی خارج از ایران.روز شنبه گروه‌هایی از ایرانیان در چند شهر اروپا …