حزب کمونیست کارگری: استقبال وسیع از  طومار آزادی اسماعیل بخشی در نیشکر هفت تپه

امروز پنجشنبه ٢٣ اسفند در دفاع از اسماعیل بخشی و برای آزادی او طوماری در میان کارگران نیشکر هفت تپه به جریان افتاده است. در این طومار گفته شده است “..ما کارگران نیشکر هفت تپه اعلام میداریم که آقای اسماعیل بخشی نماینده قانونی ما بوده و هدفی جز احقاق حقوق کارگران نداشته است.  لذا خواهان آزادی بدون قید و شرط ایشان هستیم”. بنا به گزارشهای دریافتی تاکنون اکثر کارگران نیشکر هفت تپه و بسیاری از خانواده های کارگران این طومار  را امضا کرده اند. این طومار همچنان در حال امضا شدن در میان کارگران است.  در اعتراض به زندانی کردن اسماعیل بخشی این رهبر محبوب کارگران امروز نیز خانواده او در مقابل شرکت و در جمع کارگران حضور یافتند و خواهان آزادی او شدند و این طومار در ادامه حضور آنها به امضاء گذاشته شد.

حرکت جمعی کارگران نیشکر هفت تپه در اعتراض به زندانی کردن اسماعیل بخشی یک حرکت بسیار مهم و قابل توجه است و باید مورد حمایت همه کارگران و مردم قرار گیرد. اسماعیل بخشی با دفاع جسورانه اش از حقوق کارگران نیشکر هفت تپه، در قلب همه کارگران و مردم جای دارد و آزادی او خواست همه کارگران و مردم است.

حزب کمونیست کارگری حرکت کارگران نیشکر هفت تپه برای آزادی اسماعیل بخشی را ارج مینهد و همه کارگران را به پیوستن وسیع به آن فرا میخواند. اسماعیل بخشی و همچنین سپیده قلیان که همراه با او دستگیر شده و همه زندانیان سیاسی باید بدون قید و شرط آزاد شوند. با کارزارها و طومار و اعتراضات و فعالیتهای مختلف باید این خواست را به حکومت اسلامی تحمیل کنیم.

 

پیش بسوی اعتصابات سراسری

حزب کمونیست کارگری ایران

٢٣ اسفند ٩٧، ١٤ مارس ٢٠١٩

 

اینرا هم بخوانید

حکم اعدام توماج با موجی از اعتراض مواجه شد!

با اعلام حکم اعدام توماج، موجی از خشم و اعتراض داخل و کشور را فراگرفت. …