اعتراض اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران

اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران بیست و هفت سال پیش اقدام به خرید زمین در فاز پنج هشتگرد کرده بودند، با این حال تعاونی قطعات موردنظر را به خریداران تحویل نداده است. 

به گفته این اعضا؛ در سال‌های گذشته پای چند نفر از اعضای سابق این تعاونی به دادگاه بازشد اما مشکل همچنان پابرجاست. معترضان همچنین اظهار داشتند: به تازگی بدون رضایت مالکان به صورت چراغ خاموش، شهرداری هشتگرد با تغییر نقشه‌هایی که در زمان خرید قطعات ترسیم شده بود، اقدام به حذف ۲ هزار قطعه زمین از نقشه‌ها کرد. 

آنها افزودند: در کمال تعجب متوجه تغییر نقشه‌ها شدیم و بعد فهمیدیم که قرار است به جای زمین‌ها، کمتر از ۱۶۰۰ واحد آپارتمان در ۳۸ قطعه تحویل داده شود. این در حالی است که شمار افرادی که از طریق این تعاونی اقدام به خرید زمین کرده‌اند، ۲۰ هزار نفر است. البته زمین‌ها تقریبا به حدود نیمی از این افراد به صورت غیرقانونی فروخته شده است. 

آنها ادامه دادند: از دادگستری می‌خواهیم که برای رسیدگی به این مهم ورود کند و اجازه ندهد که حقوق‌مان پایمال شود. پیشتر از قوه قضائیه هم خواسته بودیم که رسیدگی‌های قضایی را با قدرت کلید بزند و برای رسیدگی به تخلف‌ها ورود کند. امیدواریم که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم با قدرت ورود کند.  ایلنا

اینرا هم بخوانید

محکومیت حکم اعدام برای توماج صالحی در تجمعات و بیانیه‌ها از سراسر جهان ادامه دارد

پوشش زنده تجمعات اعتراضی خارج از ایران.روز شنبه گروه‌هایی از ایرانیان در چند شهر اروپا …