اعتراف به استیصال هفته نامه سپاه جمهوری اسلامی در مقابل نوجوانان

هفته نامه صبح صادق نشریه دفتر سیاسی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در مطلبی تحلیلی که در رابطه با نسل دهه هشتاد و نود ایران منتشر کرده، اشاره میکند که حکمرانی بر این نسل به راحتی نسل های قبل نخواهد بود. در بخشی از مقاله عنوان می شود:

« بررسی برخی از کنش‌های شاخص این نسل به ویژه در فضای مجازی به خوبی نشان می‌دهد حکمرانی بر این نسل به راحتی نسل‌های قبل نخواهد بود؛ چرا که این نسل بر خلاف نسل‌های قبل از خود عمدتاً طبعی معترض نسب به وضع موجود دارند؛ به گونه‌ای که حتی برخی جامعه‌شناسان آنها را نسل پلورالیست می‌خوانند!
متأسفانه بی‌توجهی به این نسل، زمینه را برای تبدیل شدن بخشی از این نسل به یک تهدید جدی علیه آینده نظامات فرهنگی و حتی سیاسی کشورها فراهم کرده است؛»

جمهوری اسلامی و به دنباله آن سپاه بعنوان نیروی تقریبا دخالتگر در همه عرصه های جامعه اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بخوبی به پیشروی رادیکالیسم و جنبش های اعتراضی موجود در ایران که غالبا جوانان و نوجوانان نیروی محرکه آن هستند آگاه است و اینبار این هفته نامه زبان به هشدار رو به سران و کلیت سیستم جمهوری اسلامی گشوده است. این هفته نامه بخوبی بر سه خاصه نوجوانان امروز ایران یعنی استفاده و حضور در شبکه های اجتماعی، روحیه اعتراضی و آزادی خواهی و برابری طلبی که البته تحت عنوان “پلورالیسم” تعریف می کند، تاکید کرده است.

اما همه آنچه که این مقاله عیان می کند تاکید بر مقابله همه رقمه عموم جامعه با محوریت نوجوانان و جوانان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و مشخصا فرهنگی با طبقه حاکم است که کلیت سیستم حاکم را به ستوه آورده است و تاکید مؤکدی است بر مشخصه های تحول اساسی و بنیادینی در جامعه ایران که به دست عموم مردم و با نقش آفرینی نوجوانان و جوانان در حال تحقق است.

به #سازمان جوانان کمونیست بپیوندید

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …