امروز طالبان ضربه سختی خورد- امیر توکلی

دو روز استکه اعتراضات وسیعی در شهرهای مهم افغانستان در جریان است. کابل، مزارشریف، هرات و بلخ. زنان جسور و شجاعی که در صف اول اعتراضات علیه طالبان می ایستند و از حق انسانی خود دفاع میکنند. شجاعتی تحسین برانگیز و قابل ستایش در مقابل زامبی های تا دندان مسلح طالبان.

این در حالی استکه طالبان روز دوشنبه هشدار داده بود هر کسی که در مقابل آنها بایستد “ضربه سختی خواهد خورد”. اما این ضربه محکم و سخت را زنان شجاع دیشب و امروز به طالبان زدند. تصاویر این مقابله شجاعانه و تصویر افغانستان واقعی امروز به دنیا مخابره شد.

کجایند آن سیاستمداران و ژورنالیستهای حقوق بگیری که طالبان را جزیی از فرهنگ مردم افغانستان تبلیغ میکردند. زنان افغانستانی امروز نشان دادند که خواهان زندگی آزاد و برابرند، آنها از حکومت طالبان متنفرند. صدای واقعی افغانستان را امروز دنیا شنید.

اوباشان اسلامی طالبان امروز با ایجاد جو وحشت سعی میکردند مردم معترض را متفرق کنند اما زنان شجاع در صف اول اعتراضات شجاعانه مقابل تیراندازی های شدید اوباشان می ایستادند.

https://www.instagram.com/p/CThOlFEoMip/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

تظاهرات زنان در کابل

حکومت تک جنسیتی بوی تفعن دارد، زنان حذف شدنی نیستند. آزادی حق مسلم زنان افغانستان است

افغانستان و جنبش نوین و شجاعانه زنان، رو در روی شریعه و تروریسم اسلامی. پاسخی دندان شکن به بایدن و دولتهایی استکه مردم افغانستان را لایق زندگی زیر سیطره طالبان معرفی میکنند. راسیسم بیشرمانه ای که رسانه های رسمی هم آنرا بلغور میکنند. جنبش نوین زنان در افغانستان شایسته بیشترین حمایت هاست.

مردم بحق علیه پاکستان که همدست و حامی مهم طالبان است اعتراضاتی را در شهرهای افغانستان و خارج کشور برپا کردند و علیه دخالتها و حمایتهای پاکستان شعار دادند

https://www.youtube.com/watch?v=fULe7EeYF1M

نه طالبان و نه پاکستان- زنده باد مقاومت

https://twitter.com/i/status/1435123601502621703

در تهران هم افغانستانی های مقیم ایران تظاهراتی را در حوالی میدان انقلاب برگزار کردند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن zan-afqanestan-3-600x318.jpg است

هیچ دولتی نباید طالبان را به رسمیت بشناسد. به رسمیت شناختن طالبان نادیده گرفتن حقوق و آزادی مردم به ویژه زنان و رنگین کمانی ها در افغانستان است. از این زنان شجاع دفاع کنید. به نهاد “زنان علیه طالبان” بپیوندید!

صفحات مرتبط به این موضوع:

فیلم اعتراض زنان علیه تروریستهای طالبان در افغانستان

تنظیم از: امیر توکلی

اینرا هم بخوانید

فنلاند و سوئد و تبلیغات جنگی! امیر توکلی

این روزها با تهاجم روسیه به اوکراین و خطر گسترش جنگ، نگرانیهای به حقی را …