“این نمی گذرد…”

به نظر می رسد بچه اسلامی های حزب اللهی سابق که البته مدتی است اصلاح طلب شده اند هر از گاهی مایلند عیار ضد اسلامی بودن جامعه ما را به محک آزمایش بگذارند. و جالب این است که هر بار هم که این کار را می کنند جواب محکمی از جامعه می گیرند. همین چند روز پیش که یکی از فسیل های اسلامی بنام حسن حسن زاده آملی ُمرد، علی افشاری برای ما در پستی در فیس بوک خود نوشت که گویا فرد متوفی آخوند “عالم و خوبی” بوده و “گوهر” دیگری داشته است. مدتی زیادی نگذشت که جواب این افاضات علی افشاری به سرعت برق از جانب کاربران شبکه های اجتماعی داده شد و به او گوشزد کردند که ماله کشی اسلام و آخوند دیگر در این جامعه جایی ندارد و زمانش بسر آمده است. قافیه چنان بر ایشان تنگ شد که وی در جوابی کامنتی زیر پست فیس بوکی اش در واکنش به انتقاداتی که به وی شده بود نوشت: ” این نیز بگذرد..”

نه خیر این نمی گذرد علی افشاری! شما و همپالگی هایتان هر چقدر هم برای نجات اسلام و آخوند بر سر خود بکوبید نخواهید توانست این انبان ارتجاع و جنایت و ضد علم و دانش و منادیان تبهکار آن را نجات دهید. این تازه آغاز کار است. فکر نکنید که مردم فقط به رفتن خامنه ای و حکومت اسلامی رضایت خواهند داد و آنوقت برای اسلامی های بی عبا و عمامه مثل شما کرنش خواهند کرد. نخیر. دیدید که بعد از افاضات تان نقل و نبات بر سر شما نریختند بلکه حقتان را کف دستتان گذاشتند. آخر شما از کسی دفاع کردید که همه مظاهر ارتجاع را در خود یکجا جمع کرده بود. از خامنه ای که صراحتا دفاع کرده بود و گفته بود “گوشتان به دهان رهبر باشد، چون ایشان گوششان به دهان حضرت حجت است “. از ولایت فقیه که مردم باطل بودنش را بارها فریاد زده اند به صراحت پشتیبانی کرده بود و گفته بود “اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید از ولایت فقیه جدا نشوید”. ایشان آنقدر “گنجینه غنی” زن ستیزی داشت که صلوات فرستادن زن مسلمان را نمی توانست برتابد و حتی زن متوفی خود را در اتاق منزلش دفن کرده است که از چشم “نامحرم” در امان بماند. آن “علامه” متوفی ارزانی خودتان باد. ارتجاع در همدمی با ارتجاع طبعا احساس شفقت می کند.

به علی افشاری و همه ملی-اسلامی ها باید زمان را یادآوری کرد و اعلام نمود که اسلام امتحان خودش را در این مملکت پس داده است و چیزی جز خشونت، آدمکشی، فقر و نداری برای مردم بیار نیاورده است. جامعه از مرز ماله کشی اسلام و دین گذشته است و به یک لایروبی ضد مذهبی نیاز دارد. بیخودی آب در هاون نکوبید. ما به کمتر از مذهب زدایی از جامعه ایران رضایت نخواهیم داد.

اینرا هم بخوانید

به یاد فرامرز اصلانی– حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …