برجام در جمهوری دزدان و جاسوسان

انترناسیونال 946

“طبل بزرگ زیر پای چپ!” معلم ورزش با ترکه‌های خیس خورده به پای چپ ما بچه‌های ابتدایی میزد تا ۴ آبان سالروز تولد شاه یک عکس را که کلی منگوله داشت را با رژه نظامی در زمین خاکی پر از آشغال ببریم و به دستاوردهای شاه و ملت افتخار کنیم، نشد! نکردیم!

سالها بعد ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که یک مشت لات‌و‌لوت و لمپن از دیوار سفارت آمریکا در شهر تهران و کشور خودشان حسین‌وار و عاشورا نشان بالا رفتند و خمینی عربده زد که به این میگویند “قهرمانی!” “امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند” به اصطلاح انقلاب دوم را اعلام کرد و دار و درفش شکنجه، اعدام، خلخالی، لاجوردی، و حاج داود و بنی‌صدر را علم کرد و برای سرکوب دستاوردهای انقلاب بهمن به بهانه جنگ با “دشمن”! راهی جنگ با مردم کرد. دشمنی که گوش شاه را گرفته بود و اشک ریزان زیر فشار انقلاب ضد دیکتاتوری راهی سرگردانی و مرگ کرده بود.

اما ۲۴ آبان ۱۳۹۸ روز خیزش مردمی که بجان آمده‌اند و خود را شایسته زندگی در حامعه‌ای مدرن، آزاد، مرفه و برابر میدانند و حاکمین را شایسته رفتن به گورستان‌هایی که قرنها تولیتش را داشته‌اند، مردمی که مصمم‌اند عمامه‌داران و سرداران جنگ احُد را به همان مزبله‌های لاشخوری در گورستانها باز گردانند! آبان سرخ قربانی داد اما مادرانی را به میدان آورد که دوست‌ دارند قاتلین فرزندانشان اشکشان را نبینند و دشمنان واقعیشان را در مقابل اعتراض و عزم جزمشان به زانو درآورند!

سالگرد آبان است ۲۴ آبان ۹۸ کوچه و شهر، کارگاه و کارخانه دندان خشم بهم می سایند و انگلها و لاشخورهای مفت‌ خور حاکم تلاش دارند حماسه آن چهار محصل وقیح را که از دیوار بالا رفتند و بیضه نظام را حفظ کردند با نمایشی مسخره و احمقانه در نجات کشتی که نه دزدیده شده و نه در آبهای بین‌المللی بوده و رشادت بروبجه‌های امام حسین و شکست امریکای جهانخوار را بگوش مردم عاصی برسانند! تا آبان سرخ را حاشیه‌ای و آبان مضحک و مسخره اشغال سفارت را جایگزین کنند!
ابله هستند! شکی نیست!
خود فریب‌اند تردیدی نیست!
صدای ناقوس مرگشان را می شنوند و خود را به کری می زنند و برجام بازی میکنند!
قرار است در برجام همانطور پیروز شوند که از دیوار سفارت بالا رفتند همانطور که در توقیف کشتی ویتنامی به نام کشتی ایرانی که آمریکایی‌ها می خواستند بدزدند و صدای دولت ویتنام را درآورد به اصطلاح پیروز شدند و صدای مسخره کردن مافیای ماقبلشان در دولت دزدان و جاسوسان را درآوردند!

فراموش نکنیم که در سال گذشته دولت اسرائیل (دشمن نابکار) بیش از ۱۰۰ بار در سوریه کشتارشان کرده و فقط به حمل جسد و سینه‌زنی اکتفا کردند و لام‌تا‌کام جیک هم نزدند! فراموش نکنیم که محمود احمدی‌نژاد،‌ رئیس جمهور پیشین‌شان چند ماه پیش گفت که بالاترین مسئول مقابله با اسرائیل در وزارت اطلاعات، خودش جاسوس اسرائیل بوده است و علی یونسی، وزیر پیشین اطلاعات ایران هم هشدار داد که نفوذ موساد در بخش‌های مختلف کشور به حدی است که “جا دارد همه مسئولان جمهوری اسلامی برای جان خودشان نگران باشند.”

معلوم نیست سید تبهکار علی خامنه‌ای ولی فقیه است یا جاسوسهای مخدوم موساد و سی‌آی‌ای؟
برجام قرار است در شرایطی پیروز شود که دولت روسیه پشتیبان و حامیشان در سوریه تماماً میدان را به دولت دشمن‌شان اسرائیل داده تا هرچقدر که دوست دارد کشتارشان کند! در شرایطی که دولت چین و روسیه در تمام تحریمها مشارکت کرده‌اند و توی‌دهن خامنه‌ای زده‌اند که مسخره‌بازی و منتر بازی بس است برگرد و امضا کن که میلیاردها دلار پول دزدیده شده و صرف شده در معرکه غنی‌سازی تحویل روسیه بدهید و امکان حیب‌بری را در جای دیگری تدارک ببینید!

برجام و حماسه بالارفتن از دیوار سفارت و ضبط نمایشی و مسخره و رسوای کشتی ویتنامی در آبهای ساحلی قرار است بازهم شرایط بسیار مناسب غیب‌شدن دکل نفت، ارزهای اختصاصی، کشتار آبان و بازهم چپاول مردم را مژده دهد! پیروزی در برجامی که نه وجود دارد و نه محلی از اعراب.

تا آنجا که به موضعگیری در مورد حکومت اسلام مربوط میشود، دولت بایدن اساسا سیاست چندان متفاوتی از دولت ترامپ ندارد قرار است نظام الهی حسینی دهنه زده شود مزخرف نگوید، سرجایش بتمرگد و مذاکره کند!
ترامپ هم مذاکره می خواست نه جنگ! گیرم کمی با سبیل تاب دادن های نظامی و چاشنی قلدری!
اما برجام برای ما معنی دیگری دارد! برجام یعنی میلیاردها دلار خرج مضحکه اتمی کردن و عربده کشی لمپنها، برجام یعنی محاصره اقتصادی و محاصره اقتصادی یعنی پروژه های دلار ساز، دزدی مشتی شارلاتان وقیح یعنی فقر! یعنی بیحقوقی، یعنی سرکوب یعنی حکومت کثیف اسلامی!
ما گرم سازوکار سرنگونیشان
آنها گرم سازوکار سرکوب و چپاول و عربده‌کشی لمپنی!
شک نکنیم پیروزی از آن ماست!
۱۰ نوامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

“فرقه_ پهلویهه” و انقلاب “زن، زندگی، آزادی”

حکومت سیاه اسلامی در چنبره انقلابی عمیق و اجتماعی دست‌ و پا میزند و با …