بر اثر شیوع ویروس کرونا وضعیت سنندج قرمز اعلام شده

نسان نودینیان

طبق اخبار منتشر شده روز شنبه ١٧ خرداد در چند ساعت اول قبل از ظهر متاسفانه ٩ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. تعداد زیادی از جوانان و کودکان متاسفانه به مریضی کرونا گرفتار شده اند. هر ساعت به میزان مبتلایان به ویروس کرونا افزوده میشود. بر اثر سهل انگاری و در دسترس قرار ندادن امکانات کافی تست کرونا، در حال حاضر تستهای تشخیص کرونا کە مبنای اعلام آمار مبتلایان و مرگ و میر است تنها ٣٠ درصد دقت دارند و به عبارتی در ١٠٠ مورد مبتلا تنها توان تشخیص ٣٠ مورد را دارند و ٧٠ مورد دیگر را منفی اعلام میکند. در تعدادی از خانواده ها دو نفر(پدر و فرزند) جان خود را از دست داده اند.
شهر سنندج در وضعیت قرمز و بحرانی قرار گرفته است.
مردم سنندج!
شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرید. ضمن رعایت همه پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک، حکومت را برای حفظ جان و سلامتی خود زیر فشار بگذارید. دستورالعملهای قرنطینه را بکارگیرید. در منزل بمانید. دولت موظف است معیشت مردم را تامین کند. دولت موظف است به کسانیکه در این شرایط بیکار شده اند و فاقد درآمد هستند با پرداخت حقوق و تامین معیشت زندگی آنها را تامین کند.
مردم مبارز سنندج!
عناصری از شورای شهر سنندج در میدیای اجتماعی میگویند “دنیال مقصر نگردیم”! در مقابل این نوع مهندسی کردن افکار عمومی که جمهوری اسلامی و دولت روحانی را میخواهند از زیر تیغ مبارزه و تامین معیشت نجات دهند، بایستید. تنها ضامن مبارزه با شیوع ویروس کرونا و نجات جانتان قرنطینه و فشار شما از طرق مختلف بویژه از کانال میدیای اجتماعی برای تامین معیشت است.
جمهوری اسلامی دشمن مردم است و در این دوره سخت نیز صدبار بیشتر اینرا به همگان اثبات کرد.
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
١٧در این آشفته بازار که هرکسی میخواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد آنچه که مهم است این است که همه ما باید حداقلی از اصول بهداشتی و رفتاری که در کنترل خود ماست را انجام بدهیم. پیدا کردن مقصر در این اوضاع که بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا را هم درگیر خود کرده هرگز نمیتواند ضامنی باشد برای سلامتی ما.خرداد ١٣٩٩
٦ ژوئن ٢٠٢٠

اینرا هم بخوانید

به کنگره حزب کمونیست کارگری بیایید! کنگره سیزدهم حزب کمونيست کارگرى در ژوئن ۲۰۲۴ برگزار مي‌شود، کنگره علنى است و ورود براى عموم آزاد است!

سیزدهمین کنگره حزب کمونيست کارگرى ایران در ماه ژوئن در یکی از شهرهای اروپا برگزار …