به بازداشت سحربهشتی و گوهرعشقی باید وسیعا اعتراض کرد!

در آستانه سالگرد قتل زیر شکنجه ‎#ستار_بهشتی (۱۳ آبان ۱۳۹۱) شامگاه چهارشنبه ۱۲ ابان ۱۴۰۰، و همچنین آستانه دومین سالگرد #آبان۹۸ ماموران امنیتی با هجوم وحشیانه و ایجاد فضای رعب و وحشت، تمامی اعضای خانواده ستار بهشتی را بازداشت کردند.
حکومت جمهوری اسلامی نمیتواند با این اعمال وحشیانه سبب شود که گوهر عشقی دست از دادخواهی بردارد و سحر بهشتی یاد برادرش را زنده نگه ندارد. حکومت با آنها سر عناد دارد زیرا با دادخواهی خود دنیا را بر سر حکومت جمهوری اسلامی خراب کرده اند. جمهوری اسلامی نمیتواند باعث شود ذره ای ناز یاد ستار بهشتی در اذهان عمومی کمرنگ شود. بلکه به آتش زیر خاکستر دامن زده میشود و حکومت را بالاخره می سوزاند.
تک تک عاملین و آمرین قتل های حکومتی به مانند حمید نوری محاکمه خواهند شد. مادرانی که فرزندان خود را از دست داده اند بزرگترین کابوس جمهوری اسلامی هستند. انقلاب زنانه بازداشت گوهر عشقی و سحر بهشتی را شدیدا و قویا محکوم میکند و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط این خانواده دادخواه است. به حمایت از خانواده های دادخواه و همبسته باید وسیعا به جمهوری اسلامی اعتراض کرد.
.
?ارتباط، عضویت و فعالیت با انقلاب زنانه
پیامگیر تلگرام https://t.me/sjktamas
تلگرام، واتساپ ، سیگنال ۰۰۴۶۷۳۹۶۸۱۴۳۸

زن #زنان #انقلاب_زنانه

انقلاب آتی ایران یک انقلاب زنانه است

?بیانیه کمپین #کیفرخواست_زنان علیه خشونتهای سازماندهی شده را امضا کنید، و یکی از شاکیان پرونده زن ستیزی جمهوری اسلامی باشید!
https://t.me/enghelabezananeh/13335

اینرا هم بخوانید

رادان در خوزستان:”اگر حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود و از بین می‌رود”!

 رادان: چه تعداد از این آدم‌های بدحجاب به خاطر مسائل اقتصادی کشف حجاب می‌کنند؟ آرایش …