بوی گند اسلام در مراسم های ماه محرم

«بوی محرم در تهران به مشام نمی رسد» این جمله مربوط به یک عکس منتشر شده در مدیای اجتماعی است که یک زن محبوس در حصار حجاب اسلامی در دست دارد.
امسال حکومت نتوانسته آنطور که می خواهد با صرف میلیارد ها تومان هزینه، بوی گند خیمه شب بازی ماه محرمش را تماما در سراسر ایران انتشار بدهد. به همین دلیل بوی گند کمتری به مشام می رسد.
راستی نمدانید چرا بساط مذهبتان کساد شده است و حتی برپایی همان مراسم های کذایی ماه محرمتان به نام حسین پارتی به محلی برای تفریح و عشق و حال کردن جوانان تبدیل شده است؟ اگر نمی دانستید حالا خوب بفهمید برای چه مردم از بوی تعفن مذهبتان گریزانند.

  • برای اینکه با انتشار بوی بد مذهبتان فضای کشور را مسموم کرده اید.
    ـ برای اینکه ۴۰ سال با انتشار بوی بدتان حال زنان را بهم می زنید.
  • برای اینکه زندگی جوانان را به جهنم تبدیل کرده اید.
  • برای اینکه با استفاده بهینه از مذهبتان زندگی را بر اقلیت های مذهبی و دگرباشان جنسی به جهنم تبدیل کرده اید.
  • برای اینکه با استفاده از مافیای مذهب یک قشر انگل مولتی میلیارد و غرق در ثروث درست کرده اید و یک جامعه ۸۰ میلیونی را به قعر فقر کشانده اید.
  • برای اینکه اعتیاد و تن فروشی و ازدواج کودکان ۸ تا ۱۰ ساله را با تکیه بر مذهب ارتجاعی تان در جامعه رایج کرده اید.
  • برای اینکه مردم میدانند هر چه این تجمعات عقب مانده پر رونق تر باشند، چماقی می شود علیه خود مردم و سرکوب خواسته های انسانی آحاد جامعه.
  • برای اینکه درد مردم، مرگ امام حسین شما در ۱۴۰۰ سال پیش نیست. درد مردم این زندگی سراپا فقر و نابرابری و حکومت عزای شما است. مردم شادی و خوشی می خواهند و این خواست قطعا با سرنگونی حکومت شما ممکن می شود.
    چشمتان را باز کنید و ببینید اگر بوی گند مذهب و دین شما مردم را در کوچه و بازار و محل کار آزار می دهد در عوض در دیسکوهای شبانه و مختلط عطر شادی و خوشی به مشام می رسد.
    با همه اینها بعد از سرنگونی حکومت منحوس شما، باورمندان به این خرافات می توانند با رعایت همه قوانین انسانی و شهروندی در آزادی کامل مراسم دلخواه خود را برگزار کنند. اما باید به یاد داشته باشند ممکن است همزمان بزرگترین کنسرت های موسیقی و جشن و شادی برگزار گردد.
    ۷ شهریور ۱۳۹۹- ۲۷ اوت ۲۰۲۰

اینرا هم بخوانید

کاپیتان حسین حسینی، یک بغل، هزار بغل – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۱۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …