تجمع والدین دانش آموزان دو دبستان دخترانه در همدان

ظهر امروز شنبه ۲۶ مردادماه ۱۳۹۸، تعدادی از والدین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی دخترانه شهید پورمیدانی و آزاد همدانی، در مدرسه آزاد همدانی دست به تجمع اعتراضی زدند.

مسعود ندافیان عضو هیأت امنای مدرسه دخترانه شهید پورمیدانی، گفت: “سال تحصیلی گذشته، مدرسه دخترانه شهیدپورمیدانی را به دلیل اینکه قرار بود مدرسه تخریب و توسط یک خیر ساخته شود به مدرسه آزاد همدانی در شیفت بعد از ظهر منتقل کردند”.

وی با بیان اینکه مسوولان وقت آموزش و پرورش ناحیه ۲ قول دادند مدرسه جدید ساخته شده و دانش‌آموزان به مدرسه خود بازگردند گفت: “برخی از والدین فرزندان خود را به مدارس غیرانتفاعی بردند و برخی نیز به همان شرایط راضی شده و با ساختمان بسیار قدیمی و قدیمی‌تر از ساختمان پورمیدانی یک سال تحمل کردند تا بعد از یک سال مدرسه جدید تحویل داده شود”. : “یک سال این شرایط تحمل شد و دختران مدرسه شهید پورمیدانی در شیفت بعداز ظهر و دختران مدرسه آزاد همدانی در شیفت صبح و در کنار یک دبستان پسرانه با وجود تبعات سپری کردند”.

ندافیان با تأکید بر اینکه اجتماع امروز با حضور والدین مدارس دخترانه شهید پورمیدانی و آزاد همدانی است که مشکلات را مطرح کنند، ادامه داد: “از مسوولان آموزش  پرورش ناحیه ۲ آقایان ماهوری و اسدبیگی در این اجتماع حضور دارند”.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ نفر از والدین در این اجتماع حضور دارند گفت: “مسوولان قول مساعد نمی‌دهند و والدین هم می‌گویند در صورت عدم ترتیب اثر همین ازدحام را به اداره کل آموزش و پرورش می‌برند تا حق خود را بگیرند”.از مهر

اینرا هم بخوانید

محکومیت حکم اعدام برای توماج صالحی در تجمعات و بیانیه‌ها از سراسر جهان ادامه دارد

پوشش زنده تجمعات اعتراضی خارج از ایران.روز شنبه گروه‌هایی از ایرانیان در چند شهر اروپا …