تصویب کلیات طرح محدود‌تر کردن اینترنت در مجلس

سایت مجلس:در نشست امروز کمیسیون مشترک:کلیات طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی تصویب شد/ برگزاری ۴۵ جلسه کارشناسی برای رفع ایرادات

سیاه کلی سخنگوی کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی از تصویب کلیات این طرح در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح که  حاصل ۴۵ جلسه کارشناسی است در نشست امروز ارائه و کلیات آن تصویب شد.

وی در تشریح سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی، گفت: پیرو 45 جلسه کارشناسی که در قالب های مختلف و گروه‌های کارشناسی متعدد اعم از مرکز پژوهش‌ها و بخش های خصوصی و دولتی و شخصیت های حقوقی و حقیقی تشکیل شد این طرح در نشست امروز ارائه و کلیات آن تصویب شد.

وی افزود: بسیاری از ایرادات این طرح برطرف شده البته ممکن است برخی ایرادات همچنان وجود داشته باشد که در بررسی جزئیات و با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون اصلاح می شود.

این طرح بسیار متفاوت تر از طرح اولیه است و مخالفان و منتقدان در نشست امروز معتقد بودند که با اصلاحات صورت گرفته  طرح تغییرات زیادی کرده است و امیدوار هستیم که با کار کارشناسی مجدد  ایرادات برطرف و طرح جامع و کامل شود تا شاهد قانون جامعی باشیم و مردم و ذی نفعان این حوزه از ثمرات آن بهره مند شوند.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی ادامه داد: کلیات این طرح با 19 رای تصویب شد و از جلسات آینده وارد بررسی جزئیات و مواد و تبصره های طرح می شویم؛ زمان جلسه آینده کمیسیون با توجه به بررسی لایحه بودجه 1401 هنوز مشخص نشده و با توجه به اینکه احتمال می رود بررسی بودجه سه شیفته شود بنابراین ممکن است بررسی جزئیات طرح به بعد از بررسی لایحه بودجه موکول شود./

اینرا هم بخوانید

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان به تجمعات سراسری در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

‍ فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران معلمان آزاده و عدالت‌خواه ایران! نظام آموزش …