جمهوری اسلامی، متهم به سو قصد به نخست وزیر عراق

در نتیجه انتخابات پارلمانی عراق و شکست جریان مطبوع جمهوری اسلامی در این انتخابات و قرار گرفتن در رده یکی مانده به آخر در کسب تعداد کرسی های پارلمان، اعتراضاتی طی روزهای اخیر به سرکردگی نیروهای طرفدار جمهوری اسلامی شکل گرفته و منجر به درگیری با نیروهای امنیتی و زخمی دها نفر در منطقه سبز بغداد شد.
چند روز قبل به جان مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق توسط حمله پهپادی سو قصد شد اما ترور او ناکام ماند.
این حمله تروریستی با واکنش های بسیاری از جمله محکوم کردن آن توسط جمهوری اسلامی حکومت خشونت و ترور همراه بود که البته به گواه بسیاری این حمله تروریستی توسط عوامل جمهوری اسلامی انجام شد. دو تن از مقامات نیروهای امنیتی در عراق فاش کرده اند که این حمله توسط گروه های مورد حمایت جمهوری اسلامی انجام و پهپادها و مواد انفجاری ساخت جمهوری اسلامی است.


جمهوری ورشکسته اسلامی که طی سالهای اخیر تحت فشارهای اعتراضی داخل و خارج کشور منزوی تر از هر زمانی در منطقه و سطح بین المللی به سر می برد حالا عاجزانه و در کمال گستاخی در جهت حفظ پایگاه های حداقلی که مخصوصا در منطقه خاورمیانه دارد دست و پا می زند و در تازه ترین اقدام تروریستی خود نخست وزیر عراق را ترور می کند تا شاید قدری از این به عقب رانده شدن سرعت کمتری بدهد.


حکومت اسلامی در استیصال کامل از پیشروی جنبش سرنگونی در ایران از طرفی و تشدید انزوای بین المللی بیش از هر زمانی خود را در لبه سقوط می بیند و از مماشات و سکوت دولتهای جهانی در ازای سیاستها و اعمال جنگ طلبانه، تروریستی استفاده می کند. اسناد و اطلاعات مربوط به دخالت به هر شکل جمهوری اسلامی در ترور نخست وزیر عراق باید به صورت کامل، واضح و عمومی علنی و افشا شود و به مماشات با حکومت تروریست اسلامی در هر سطحی پایان داد.
چرا که نتیجه سکوت و مماشات بیشتر با مروجان جنگ و خشونت و ترور قطعا نتیجه و عواقب اینچنینی برای مماشات کنندگان و سکوت کنندگان در قبال جریان ها و حکومت های تروریستی بدنبال خواهد داشت. القاعده، طالبان، داعش نمونه های تاریخی این نتیجه گیری هستند و حالا جمهوری اسلامی که پا جای پا می گذارد .

عراق #انتخابات

? به #سازمانجوانانکمونیست بپیوندید!
لینک فرم درخواست عضویت و فعالیت در سازمان جوانان کمونیست:
https://forms.gle/JmqHUh9iY9vJx3Ak9
برای اطلاعات بیشتر با (https://t.me/sjktamas)
و یا
شماره 0046739681438 تلگرام، واتساپ و سیگنال تماس بگیرید
کانال تلگرام:
https://t.me/jk_org

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …