جناب تاجزاده دیگر خیلی دیر شده!در حاشیه سوال “گلایه ای تاجزاده” در مورد حجاب!

مصطفی تاج زاده از سران اصلاح طلبان حکومتی در تویتی که ظاهرا در واکنش به خامنه ای که گفته بود شخصیت های انمیشنی باید حجاب داشته باشند؛ سوال کرده “آیا حجاب اجباری در جهان واقعی موثر بوده که قرار باشد به دنیای انیمیشن هم برده شود؟

تاجزاد نویسند و تئوریسین گروه “سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی” جمهوری اسلامی؛ یکی از مخوف ترین احزاب حکومتی در دهه اول حکومت می باشد که در پایه گذاری نهادهای سرکوب و جنایت و سرو سامان دادن به حکومت جمهوری اسلامی در دهه خونین ٦٠ در قدرت بودند؛ است.اینها هنوز در رویای “دوران طلایی امامشان”. هستند!

بیشترین تعرضات و لوایح ضد زن، ضد مردمی در دوره اینها تصویب و به اجرا گذاشته شد. در “دوران طلایی امامشان”. لایحه قصاص، سنگسار؛ لایحه حجاب اسلامی، پوشش اسلامی و دهها مورد دیگر، از لوایحی هستند که دراین دوره تصویب  و به اجرا گذاشته شده اند.

حجاب اسلامی یکی از ارکان تعدی و تجاوز به حقوق زنان و توحش و بربریتی است که جمهوری اسلامی بیش از چهار دهه است در تقلا و تلاش است بر زنان مبارز تحمیل بکند، که به اعتراف خود حکومت شکست خورده است. مقاومت و مبارزه زنان زنان ستون های خیمه های نظام آپارتاید اسلامی و بویژه سنبل اصلی آن حجاب اسلامی را به لرزه درآورده اند. اعتراضات باشکوه زنان در روزجهانی زن در سالهای ٥٧و ٥٨ ،جواب و نه بزرگ چهار دهه پیش زنان به شما و حکومتتان و کل بربریت جمهوری اسلامی بود. حافطه تاریخی این مردم هنوز زنده است.

از قضا این مبارزات و مقاومت زنان در دوره ای که تاج زاده معاون وزیر کشور و بعدها وزارت ارشاد بود؛زنان مبارزات و اعتراضات گسترده ای را علیه کل نظام و قوانین ضد زنش، از سنگسار و حجاب و قصاص و ازدواج و.. را آغاز کرده که به مروز در یک جنگ نابرابر حکومت را وادار به عقب نشینی های کردند.

 تاجزاده و حجاریان؛ خاتمی و موسوی؛ گنجی و بهشتی؛ نبوی و طالقانی و.. و در راس همه آنها خمینی  و خامنه ای وروحانی و دولتهایش از مسئولان و سازماندهندگان خونین ترین سرکوبها، اعدام و نسل کشی؛ تجاوز به زندانیان زن و دهها جنایت ووحشیگری دیگر بودند.این جماعت چرخ دنده های حکومتی را حدادی و راه انداختند که جمهوری اسلامی  نام گرفت. ردپای همه اینها در تاریخ معاصر این دوره ایران، در همه جنایاتی که حکومت وباندهایش مرتکب شده اند؛ موجود است.

 خیل ابواب جمعی اصلاح طلبان امروز حکومتی؛ از جمله جناب تاجزاده مستقیما در سرکوب، تحمیل همین قوانین و مقررات ضد زن از جمله حجاب اجباری و.. در دهه ٦٠؛ یکی از خونین ترین دهه های حکومت آدمکشان اسلامی با تمام کراهت و قصاوتش بود، در راس امور بوده اند، و وزیر وکیل بودند، مشغول سرکوب مبارزات زنان و مردم  در دانشگاهها؛ مدارس و محیط های کار و … بودند.

 اگر تاجزاده امروزجرات کرده و نق می زند؛ و زبان به “گلایه و سوال” می گشاید، نه از سر صدقه حکومت؛ بلکهنتیجه فشار و زورسنبه مبارزات زنان و کل مردم برعلیه حکومت دزدان می باشد که شرایطی را در جامعه به کل حکومت تحمیل کرده اند که این دار و دسته ها هم مجبور شده اند بعضا “انتقاداتی به حکومت” از زاویه اصلاح امور را طرح نمایند. و به فکر”اصلاح نظام” و برای جلوگیری از سرنگونی حکومت بیفتند.

همکار ایشان اکبر گنجی معروف به “اکبر پونس” که حجاب را با پونس بر سر زنان می زد، در کنار زهرا خانوم ها، خواهر مری، حاج بخشی ها و هادی غفاری و…از سران و دست اندرکاران ماشین سرکوب و آدمکشی جمهوری اسلامی بودند که  جناب تاجزاده معون وزیر کشور و وزیر ارشادش در دوره خاتمی بودند.

تاجزاده  بهتر است تا دیر نشده به خاطر همه این جنایات که وی و همکارانش در بنا نهادن حکومت ترور، سرکوب و اعدام، با تمام بربریت اسلامی اش سازمان داده و سرپا نگه داشتند، از زنان و مردم ایران معذرت خواهی کرده و آن را محکوم نماید. که این کار بعید است.

زنان در مبارزات هر روزه شان و در کل همه مردم از”گلایه و نق زدنهای” تاجزاده و خیل ابواب جمعی اصلاح طلبان حکومتی؛ سالهاست که عبور کرده اند. “ناجیان” رژیم، سرکوبگران دیروز و تئوریسن های “تسامح و تساهل و مدارا”، و.. جایی در میان مردم نداشته وندارند. هر دو جناح حکومت از نظرمردم باید گورشان را گم بکنند. اصلاح طلب اصولگرا دیگه تموم ماجرا. مردم دیگر نه توهمی به این نق زدنهای حکومتی دارند و نه امیدی به “اصلا ح و بهبود”. سرنگونی کل نظام در دستور انقلاب آتی مردم می باشد. جهت اطلاع تاجزاده در دولت محمد خاتمی معاون سیاسی وزیر کشور و سرپرست این وزارتخانه پس از عبدالله نوری بود. او در دولت میرحسین موسوی (۱۳۶۳ تا ۱۳۶۷) نیز معاون امور بین‌الملل وزیر ارشاد بود.

محمد شکوهی

٣ اسفند ١٣٩٩، ٢١ فوریه ٢٠٢١

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …