جنایتی دیگر از جمهوری اسلامی! قتل شاهین ناصری، شاهد شکنجه شدن نوید افکاری در زندان شدیدا محکوم است! شاهین ناصری افشاگر شکنجه شدن نوید افکاری

روز ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ توسط نیروهای اطلاعاتی در زندان تهران بزرگ ‌به قتل رسید. شاهین ناصری توسط بازپرس شعبه تهدید به مرگ شده بود.‌‌ اعدام نویدافکاری بار دیگر دستهای خون آلود این رژیم جنایتکار را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش گذاشت و شاهین ناصری با شجاعت، جنایت و شکنجه تحمیل شده به نوید را افشا کرد. قتل شاهین وحشت رژیم را نشان میدهد. کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی طی نامه هایی به شورای حقوق بشر سازمان ملل و دولت‌ها، خواستار تشکیل یک کمیسیون مستقل جهت جمع آوری شواهد و مدارک موجود جرائم و جنایات بین المللی جمهوری اسلامی بوده است.

این کمیته همچنین خواهان تشکیل کمیسیون مستقلی برای رسیدگی به جنایات رئیسی به دلیل نقض حقوق بشر شده است. قتل شاهین ناصری در حالی اتفاق میافتد که شورای امنیت سازمان ملل بی شرمانه ابراهیم رئیسی جلاد را به عنوان یکی از سخنرانان میپذیرد. کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی جانباختن شاهین ناصری را به خانواده و دوستانش تسلیت گفته و مبارزه خود را برای پایان دادن به بازداشت، شکنجه، اعترافات اجباری، ترور و قتل زندانیان سیاسی توسط جمهوری را قاطعانه ادامه خواهد داد. ما خواهان بایکوت سیاسی رژیم‌جمهوری اسلامی، اخراج عاملین و آمرین سرکوب، زندان، شکنجه و اعدام از مجامع بین المللی هستیم. کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی پیگیرانه تلاش میکند که وضعیت وخیم زندانیان سیاسی در ایران را در سطح بین المللی منعکس کند و از شما مدافعین آزادی زندانیان سیاسی دعوت میکند تا از هر طریق ممکن برای آزادی زندانیان سیاسی به ما یاری کنید.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

اینرا هم بخوانید

تجمعات بازنشستگان فولاد در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، مازندران و شاهرود

بازنشستگان فولاد، صبح امروز، ۹ اردیبهشت ماه، در اعتراض به‌ عدم توجه مسئولان به مطالباتشان …