جنایت با چاشنی یاوه ‌سرایی

“دروغ هرچه بزرگتر باشد باورش راحتتر است!” حتماً شما هم مثل من این جمله معروف از گوبلز وزیر تبلیغات رژیم فاشیستی هیتلر را شنیده‌اید.لابد شما هم خوانده‌اید که: آدولف هیتلر در کتاب “نبرد من “می‌گوید مردم شکست آلمان در جنگ جهانی اول را به این دلیل پذیرفتند که یهودی‌های نفوذی در مطبوعات از این تکنیک استفاده کردند. از نظر او این روش مستلزم آن است که دروغ چنان عظیم باشد که هیچ‌کس باور نکند که: “کسی آنقدر گستاخ باشد که چنین بی‌شرمانه حقیقت را تحریف کند». اولین مورد استفادهٔ دروغ بزرگ در این جملهٔ معروف او مستند شده‌است: «در دروغ بزرگ همواره نیروی قابل باور بودن موجود است.”

این نکات چه با آن موافق باشیم چه نه، در عمل اجرایی شده و کار برد دارد، از اثبات وجود خدا گرفته تا مسطح بودن زمین! بهرحال باید این را هم اضافه کرد که اگر با شیادی، بتوانید هر نوع تفکر یا عمل ضد انسانی را عمومی کنید آن را به امتیاز، به افتخار و یا ارزش اجتماعی تبدیل میکند! مثل کشتار در جنگهای ملی، مذهبی و قبیله‌ای، مثل ذبح حیوانها و قربانی کردن آنها، مثل زن‌ستیزی، سیاه ستیزی، غریبه و بیگانه ستیزی، حتی کمتر از این تعرض به کسی که بهر دلیل قادر به دفاع از خودش نیست. مثالها زیاد است قتل یک نفر جنایت محسوب میشود و کشتار برای دفاع از دین، قبیله، وطن، فرقه و محفل و نژاد به افتخار تبدیل میشود و “قهرمانان کشتار!” پرستش و ستایش میشوند! مثل محمد، چنگیز، نادر شاه، علی و عمر و هیتلر و خمینی و خامنه‌ای …و …

اما بنظر میرسد آنچه که در ایران اسلام زده میگذرد بیشتر در افزوده‌ای بر این تاریخ شنیع هست. یعنی هرچه بیشتر مزخرفتر بگویند! هرچه بیشتر چرند ببافند و مخاطب را بخندانند “قدرتمندتر!” بنظر خواهند آمد، دستکم امت ابله ذوب‌شده در خدای روی زمین را که طالب رزق و روزی بیشتر هم هستند را موقتاًبه صف میکنند.

حکایت افاضات و لاف و گزاف های اوباش حاکم بر ایران از بالا تا پائین و از آغاز تا به امروز را باید نه در رده دروغگویی که در مهمل بافی، مزخرف گویی مشتی احمق مفت‌خور انگل دسته بندی کرد، حتی هنگامی که به سبعانه‌ترین وجهی کشتار میکنند، شکنجه میکنند و له میکنند.

دیگر کاملاً آشکار است و نیازی به اثبات ندارد که همدستی سران رژیم الله با ویروس کرونا در ایران تنها نمونه‌ای از کاربرد احمقانه‌ترین و وقیحانه‌ترین یاوه‌گویی‌ها برای سرکوب و چاپیدن مردم است، تنها حلقه‌ای از زنجیره جنایت با چاشنی یاوه‌سرایی است.

رسما اعلام کرده‌اند که تاکنون بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار نفر را به قتل رسانده‌اند و قبلاً افزوده بودند که ارقام را ضرب در چهار یا شش کنید!
موجهای جدیدحمله کووید۱۹ و “سویه‌های مدرنتر” آن در بازی رنگ شهرها معنی مرگ را هجی میکنند و نمایندگان سرمایه و خدا ارزاق را به بازار سیاه روانه میکنند و می چاپند! ادعا میکنند تا کنون ۷ یا ۸ نوع واکسن ساخته‌اند که میلیونها هزینه برده و هیچ خیری نداشته جز تاراج پول مردم، کمی آنطرفتر ویروس یاب مستعان را با استفاده از در قابلمه ساختند، هزینه‌ها را به حساب ریختند و هیچ و …و پوچ!

امروز حاجی سید رئیسی مژده میدهد که انشالله تا چند روز آینده ۷۰٪ مردم را واکسینه میکند و همزمان مناسک عربده زنان اربعین به راه می‌اندازند و لائیک‌های اروپا را هم در آن شرکت میدهند! باور نمی کنید؟این دروغ‌بافی نیست مزخرف‌گویی و مهمل بافی‌ است.همشهری پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ زیر عنوان: لائیک‌های اروپا در اربعیناروپا می نویسد:

“خاطره بعدی را از قول مرحوم علی سلیمانی، هنرمند کشورمان که اخیرا درگذشته است، نقل می‌کنیم. او خودش از علاقه‌مندان این پیاده‌ روی بزرگ بود. می‌گوید سال ۹۲ برای دومین بار عازم این سفر شد. همینطوری در سایت جهانی «لانگ‌واک-پیاده‌روی طولانی»، پیغامی گذاشت که هر کسی دوست دارد پک پیاده‌ روی خاص کند، به نجف خیابان ابراهیمی بیاید. خودش هم نمی‌دانست که اصلاً نجف چنین خیابانی دارد یا نه؛ اما بعدها متوجه شد که دارد. در کمال تعجب دید که شهروندانی از برزیل، فنلاند، فرانسه و… آمدند؛ همه هم لائیک؛ یعنی بی‌دین بودند نه بی‌خدا. آنها ۱۶ نفر بودند؛ ۷ خانم و ۹ آقا. حتی بعضی‌ها که در بند پوشش و… نبودند، به این سفر آمده و مدام سؤال می‌کردند. این گروه، وقتی که ماجرای حسین را شنیدند، اشک می‌ریختند و از سلیمانی جدا شدند و گفتند که ما کار داریم و خودمان راهی کربلا هستیم!”
حکومت اسلامی در ایران و تحت لوای این مهملات عامل اصلی، فقر، بیماری، کشتار، و مرگ و بی‌حقوقی ایست!این نه رژیم دروغگویان که رژیم مشتی انگل مزخرف‌گو و چرند باف است که بیرحمانه کشتار میکند و می چاپند. رژیم اسلامی نه نالایق است، نه غیر مدیر و مدبر است و نه دروغگو! رژیم تبهکاران مزخرف بافی است که باید به زیرشان کشید و با اتهام جنایت علیه بشریت دستگیر و به دادگاهشان کشاند.
۲۹ سپتامبر ۲۰۲۱

انترناسیونال 940

اینرا هم بخوانید

“فرقه_ پهلویهه” و انقلاب “زن، زندگی، آزادی”

حکومت سیاه اسلامی در چنبره انقلابی عمیق و اجتماعی دست‌ و پا میزند و با …