جنتی رئیس مجلس خبرگان رژیم: “نگران سال آینده هستم”. مساله براندازی اسلام و نظام مطرح است!” جناب جنتی دیگه دیر شده!

جنتی رئیس  مجلس خبرگان رهبری روز دوشنبه 16 بهمن گفته: امروز مساله براندازی اسلام و نظام مطرح است.نگران سال آینده هستم.باید صدای مردم را شنید و با مردم همصدا شد. وضعیت معیشتی مردم بسیار بد است .وقتی فاصله طبقاتی زیاد باشد فقرا در خیابان راه می افتند و سر و صدا کرده و نمی توانند زندگی را تحمل کنند. از نظر امنیتی و سیاسی کارهای زیادی شده اما از نظر معیشتی کار مناسبی صورت نگرفته است.

این بخشی از سخنان امروز جنتی رئیس مجلس خبرگان حکومت است که در ایرنا منتشر شده است. وی نگران سال آینده حکومتش است. به زبان ساده دارد اعتراف می کند که معلوم نیست سال آینده جمهوری اسلامی می ماند یانه.البته این نگرانی بی پایه هم نیست. این فقط نگرانی جنتی نیست، نگرانی کل نظام و حکومت سرمایه داران دزد؛ تروریست و آدمکش است. نه فقط جنتی بلکه، خامنه ای و روحانی و همه سران حکومت مجبور شدند صدای اعتراض مردم را بشنوند. اما دیگر دیر شده است.

اعتراضات دیماه برعلیه حکومت و در ادامه آن اعتراضات و مبارزات کارگران، زنان، بازنشستگان، سراسری تر شدن  و ضد رژیمی شدن این اعتراضات،شعار سرنگونی حکومت و اینکه جمهوری اسلامی نمی خواهیم، پایه های کل نظام را به لرزه درآورده است. جنبش عظیم و اجتماعی با شعارهای بسیار رادیکال، حکومت را به مصاف کشیده است.

این جنبش حکومت و سرانش را محبور کرده که اینجوری حرف بزنند. مجبورشان کرده که بگویند صدای مردم را شنیدند، اعتراف بکنند که فقر و بیکاری و فلاکت و سرکوب درجامعه بیداد می کند و مردم دیگر تحمل ندارند، مجبورشان کرده که ازتریبونهای رسمی شان با عجز و لابه و در اوج در هم ریختگی صفوف حکومتشان، از مردم خواهش وتمنا بکنند، وعد وعید بدهند.اما مردم و خیزش انقلابی مردم از اینها عبور کرده است. مسئله امروز مردم به زیر کشیدن جمهوری اسلامی است و بس.

این وضعیت است که جنتی را وادار کرده علیرغم میلش اعتراف بکند که نگران سال آینده است و براندازی حکومتش نزدیک تر شده. این سحنان جنتی چیزی جز اعتراف به اینکه کار حکومت تمام است، نیست. وی درست تشخیص داده است. سرنگونی جمهوری اسلامی و پایان  دادن به  حیات ننگین یکی از و حشی ترین حکومتهای تروریست سرمایه داری قرن بیست و یکم در دستور انقلاب آتی و خیزش های جاری مردم می باشد. جناب جنتی دیگه دیر شده. کار از کار گذشته است. مردم با اعتراضات جاری و هر روزه شان، با انقلابی که در تدارکش هستند، شما و حکومتتان تا لبه پرتگاه سرنگونی سوق داده اند. فقط یک ضربه نهایی و بنیانکن انقلاب مردم مانده که شما و حکومتتان را به به زانو درآورده و سرنگونتان بکنند. وآن روز دیر نیست.

زنده باد مبارزات کارگران و مردم ایران برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی سرمایه داران، دزدان و قاچاقچیان آدمکش.

محمد شکوهی

16 بهمن 1396، 5 فوریه 2018

 

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …