حزب کمونیست کارگری: اژه‌ای رئیس قوه قضائیه رژیم: صدای انقلابتان را شنیدیم!

امروز ۱۸ مهر محسن اژه ای رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی در نشست “شورای عالی قوه قضائیه” پیامی به مردم داد که بسیار مهم و گویاست و وضعیت نزار و درماندگی حکومت را در برابر انقلاب مردم بخوبی آشکار میکند. او گفت “خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم و قطعاً چنانچه اشتباه و ضعفی از ناحیه ما وجود داشته باشد از نقطه‌نظرات ارائه شده در راستای رفع آنها استفاده می‌کنیم و هیج ابایی از اصلاح و رفع ضعف نداریم”.

این سخنان تلاشی شناخته شده از جانب یک حکومت در حال سقوط و درمانده برای آرام کردن اوضاع است. هیچ تردیدی نیست که اژه ای بدستور خامنه ای و رئیسی، در مقابل مردم انقلابی به التماس افتاده است وبه شیوه این حکومت از مردم دلجویی میکند. همه دیکتاتورها در آستانه سقوط پیام مردم را میشنوند و برای “رفع ابهامات و ایرادات” اعلام آمادگی میکنند. جواب ما مردم در یک کلام با خامنه ای و رییسی و اژه ای و سایر سران حکومت اینست که ما به شما اننقاد و ایرادی نداریم، گورتان را گم کنید! پاسخ ما فریاد مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای و حکومت اسلامی است که ارکان حکومت شما تبهکاران را به لرزه انداخته است!   

پیام رئیس قوه قضاییه حکومت در واقع اعلان آشکار شکست آنها در مقابل انقلابی است که هر لحظه گسترش بیشتری پیدا میکند و رادیکال تر میشود. فراخوانی است به اینکه بوی الرحمان حکومت بلند شده است، به آن فرصت ندهید. با تمام قوا به میدان بیایید. تجمعات را در همه شهرها گسترش دهید، اعتصابات سراسری را شروع کنید و شوراهای سازماندهی خود را بسرعت در همه شهرها ایجاد کنید.

انقلاب ما تا جمع کردن کل بساط آدم کشی و جنایت و چپاول حاکمان ادامه خواهد یافت.  تک تک سران و دست اندرکاران این حکومت بویژه سران و قضات جنایتکارش که هزاران قتل و اعدام در کارنامه خود دارند را به محاکمه خواهیم کشید. حرفتان را در دادگاههای علنی مردم بزنید.  

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

کنفرانس به مناسبت روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران

کنفرانس به مناسبت روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران به پیشواز این …