حقیقت قتل امیر حسین حاتمی در زندان فشافویه !

سوال این است چرا مدام در زندان آدم میکشند. جوابش ساده است. اولن قبلن هم میکشتند، صدایش در نمی آمد چون خانواده ها میترسیدند، الان برملا میشود چون مردم اماده اعتراضند. دیگر سکوت نمیکنند. درون زندانها هم زندانیها اعم از سیاسی و غیر سیاسی، فوری دروغ و دلنگ های حکومت را افشا میکنند. دومن اینکه الان واقعن بیشتر آدم میکشند، چون آبان استراتژی حکومت را در برخورد به مردم عوض کرد. الان همانقدر که دیگر احدی به حکومت توهم ندارد، حکومت هم دیگر مطلقن دنبال مردم نیست. حتی در انتخابات خودشان میگفتند مردم تحریم کردند. گذشت دوره تحمیق در پایین و چانه زنی در بالا! علامت دست شستن حکومت از تحمیق مردم، شکست اصلاح طلبان است. چون اصلاح طلب کسی بود که فریب میداد. واسطه بود. سوپاپ اطمینان حکومت بود. وقتی مردم اصلاح طلب را کنار اصولگرا گذاشتند، خامنه ای پیام مردم را گرفت، برای همین به دستور مستقیم خودش با گلوله توی سر مردم میزدند.

وقتی در جامعه ای قیام میشود، هر دو‌طرف دیگر به فاز صلح برنمیگردند. برای همین حکومت الان همه جا بلافاصله آماده قتل است. مردم هم همه جا منتظر به زیر کشیدن حکومت. برای کشتن مردم، برایشان مدیریت کرونا فرقی با مدیریت زندانها ندارد. جمهوری اسلامی میخواهد از مردم انتقام بگیرد. چون فهمیده میخواهند سرنگونش کنند. سومن اینکه مردم ایران الان همه جا خشم دارند و عصبانی اند. هر مامور جزئی هم پا روی دمشان بگذارد، فحش را میکشند به جان خدا و پیغمبر و خامنه ای و تک تک آخوندها. بعد از آبان، همه جا از صف گوشت بگیر تا بنزین بین مردم با حاکمیت جنگ است. حکومت چند هزار جوان را کشته ولی آبان را شکست نداده، آبان زیر پوستی شده. الان همان موقعیت معروف که بالایی ها نتوانند و پایینی ها هم نخواهند را در مملکت داریم. الان تا به طرف جواب الکی بدهند، از بالای پیغمبران اسلام شروع میکند تا خامنه ای و رئیسی همه را با فحش یکی میکند. خبرنگار جمهوری اسلامی در خیابان از یارو میپرسد آرزوی شما در این شب عیدی چیست؟ طرف به خبرنگار گفت بمیرم تا دیگه شماها و مقامات این حکومت را نبینم!


با این توصیف خودتان حسابش را بکنید. یک جوان بیست و سه ساله که در سینه اش خشم منفجر شده مال یک شهر داغان از فقر و تباهی رفته ماشین اش را ترخیص کند. چون پرونده قبلی داشته میگیرند می برند. خب طبیعی است که این جوان مقاومت میکند. فحش میدهد، فریاد میزند، دو تا فحش به رهبر نظام کافی است تا ان جنایتکاری که اجیر شده جلو آبان را بگیرد، با مشت و لگد به جان این جوان بیفتد، همین پریروز عدالت امام علی را در زندانها دیدیم که چه عدالتی است. دشمن آماده کشتار است. دستور دارد انتقام بگیرد از مردم قیام کرده. مردم هم ناراضی و جان به لب رسیده، در کمین نشسته و در انتظار انفجاری بزرگ! مشتاق انجام انفجارهای کوچک برای صاف کردن دهان اینها بصورت روزمره!


هر روزی که این حکومت بیشتر سرپا بماند، مردم از زور منفجر نشدن خشمشان در درگیریهای روزمره با اینها تلف میشوند. کار ناتمام آبان باید تمام شود.

اینرا هم بخوانید

فال حافظ و رشد بلاهت و خرافات به جای خرد!

در همین چند روز اخیر در صفحات افراد زیادی مشاهده کردیم که نه به شوخی، …