خشم عمومی علیه حکومت در مراسم خاکسپاری مهرجویی و وحیده محمدی فر


فریاد زن زندگی آزادی در مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر

 امروز ۲۶ مهر در تهران جمعیت زیادی از مردم در مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس و منتقد حکومت اسلامی و همسرش وحیده محمدی فر شرکت کردند و با شعارهای مختلف علیه قاتلین این دو ابراز انزجار کردند. حضور مامورین و لباس شخصی های حکومتی نیز آشکار و پررنگ بود.   

در این مراسم مونا مهرجویی فرزند داریوش و وحیده سخنرانی کرد و در میان سخنانش گفت “به قول بابام قاتلین واقعا میان ما هستند”.  سخنران دیگر مراسم مرضیه برومند مدیرعامل حکومتی خانه سینما بود و وقتی او در سخنانش اعلام کرد که  حاضر است در صورت خوب بودن (حاکمیت) با او، با اسرائیل و رژیم صهیونیستی بجنگد، مردم یکصدا او را هو کردند و به این شکل در قبال سیاستهای ضد انسانی حکومت در منطقه ابراز انزجار کردند.

مراسم یادمان داریوش مهرجویی به صحنه اعتراض مردمی علیه قاتلین مهرجویی و محمدی فر تبدیل شد. مردم که تجربه قتل های زنجیره ای حکومت و تروریسم  اسلامی را دارند با راهپیمایی و با شعارهای ضد حکومتی فریاد دادخواهی خود را سر داده و با شعار ” ایستاده ایم تا پایان”  تداوم انقلاب را فریاد زدند و این جنایت را محکوم کردند. دیگر شعارهای اعتراضی مردم در این مراسم عبارت بودند از:”مرگ بر خامنه ای”، ” زن زندگی آزادی” ، ” مرگ بر قاتلان”، «مرگ بر عامل این جنایت» و “قاتلان قاتلان رسوا باید گردند”.

جمهوری اسلامی و تمام جنایتکارانش باید بدانند که جامعه محکم ایستاده است و آن زمان که با قتلهای زنجیره ای مخالفین را مرعوب و ساکت میکردند گذشته است. سرتاپای جامعه مملو از خشم و انزجار و نفرت از این جنایت و سرتاپای حکومت است و با هر جنایتی عزم سرنگونی حکومت قاتلان اسلامی گسترده تر و عمیقتر خواهد شد. برای دستیابی به امنیت و آزادی باید حکومت منفور اسلامی را هرچه سریعتر از صحنه جامعه جارو کرد.

نابود باد حکومت اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۶ مهر ۱۴۰۲،  ۱۸ اکتبر   ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

کارت سوخت۳۰ میلیون تومانی و تجمع کامیونداران در اعتراض به سهمیه سوخت در تهران

کارت سوخت۳۰ میلیون تومانی و تجمع کامیونداران در اعتراض به سهمیه سوخت در تهران.وب‌سایت «اقتصاد …