خطاب به اژه ای رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی:دشمن شمائید!

هر بار که مردم به خروش می آیند و در کف خیابان علیه جمهوری اسلامی و برای گرفتن حق و حقوق خودشان شعار سر می دهند دستگاه تبلیغاتی جمهوری اسلامی آنها را به بیگانگان منتسب می کند و یا مثل احمدی نژاد مردم عاصی را “خس و خاشاک” می نامند. اینبار غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوۀ قضائیه گفته است که در پس اعتراضات خوزستان آمریکا و اسرائیل قرار دارند. او خطاب به مردم گفته است که “مراقب و مواظب باشند تا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند.”

آنچه که در پس اعتراضات مردم خوزستان قرار دارد بی آبی و محرومیت است. و مسئول این بی آبی و تبعیض و بی حقوق حکومت مفتخور شماست که با قلدری و آدم کشی بر قدرت تکیه زده است. این آمریکا نیست که آب آشامیدنی را از مردم خوزستان دریغ کرده است و یا این نیروهای موساد نیستند که در خیابانهای شهرهای خوزستان مردم بی دفاع را به گلوله می بندند. این حکومت غارتگر شماست که به خاطر آز و طمع مشتی انگل نظیر شما به خوزستان رحم نکرده است، منابع طبیعی اش را به تاراج برده است و موجب خشکسالی شده است و این حکومت آدمکش شماست که جواب مردم تشنه و گرسنه را با گلوله می دهد و به جای رساندن آب به گلوی تشنه مردم یگانهای ویژه ای را برایشان ارسال می میدارد.

شما به ما می گوئید در زمین دشمن بازی نکنید. ما زمین بازی را خوب انتخاب کرده ایم. ما دشمن خود را خوب می شناسیم. مردم خوزستان و میلیونها نفر در ایران جمهوری اسلامی را دشمن خود می دانند و خواهان نابودی این رژیم فاسد و غارتگر و جنایتکار هستند. از قضا ما به خال زده ایم. این را بارها گفته ایم که دشمن ما همینجاست . همان کسانی که ۴۲ سال آزگار است خون مردم را در شیشه کرده اند. اگر چیزی در این میان نامربوط است حکومت شماست که از همان اول وصله ناچسبی به جامعه ایران بود و هر روزش برای ما مصیبتی بوده است.

ما با قاطعیت اعلام می داریم که اکثریت ما مردم ایران دشمن حکومت شما هستیم. در مقابل شما دو راه وجود دارد: یا تسلیم مردم شوید که در این صورت امکان تخفیف در مجازات وجود دارد و یا منتظر باشید که با انقلاب قریب الوقوع و  زیر و رو کننده مردم کاخ ظلم و ستم شما از جا کنده شود. انتخاب با شماست. در زمین درستی بازی کنید!

جسن سالحی

29 تیر 1400

اینرا هم بخوانید

به یاد فرامرز اصلانی– حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …