خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۲۱۸: فریاد مرگ بر جمهوری اسلامی در مترو

۲۶ آذر: فریاد مرگ بر جمهوری اسلامی در مترو

امروز شنبه ۲۵ آذر در تهران جمعیتی از مردم در مترو تجمع کردند و با خشم شعار”مرگ بر جمهوری اسلامی” سر دادند. شب گذشته نیز شماری از مردم در شهر تربت حیدریه راهپیمایی کردند و علیه حکومت اعدام و کشتار شعار دادند. در محلات مختلف تهران از جمله چیتگر نیز طنین شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای وسیعا شنیده میشد. مردم همه جا قرار و مدار برای تجمع و تظاهرات سراسری برای روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذر ماه را میگذارند و همه بر شعار مرگ دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای در پاسخ به اعدامها تاکید دارند. 

مردم با فراخوانهایشانُ، با بیانیه هایشان و با اعتصابات و اعتراضات هر روزه شان در کف خیابان مقابل حکومت سرکوب و جنایت ایستاده و عزم خود را برای سرنگونی حکومت قاتلان اسلامی جزم کرده اند. اعتصابات کارگری نیز با قدرت تر جلو می آید و امروز کارگران رسمی نفت اعتصاب و تجمع سراسری بزرگ خود را داشتند. اعتراضات در کف خیابان به اشکال مختلف انجام میگیرد. همه این اعتراضات  پاسخ کوبنده مردم به اعدام ها  و تلاش جامعه برای آزادی تمامی بازداشت شدگان است. زنده باد انقلاب زن، زندگی، آزادی!

نابود باد حکومت اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۷ دسامبر ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

به کنگره حزب کمونیست کارگری بیایید! کنگره سیزدهم حزب کمونيست کارگرى در ژوئن ۲۰۲۴ برگزار مي‌شود، کنگره علنى است و ورود براى عموم آزاد است!

سیزدهمین کنگره حزب کمونيست کارگرى ایران در ماه ژوئن در یکی از شهرهای اروپا برگزار …