خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۲۵۸:اعدام دوتن دیگر از جونان معترض.این جنایات حکومت را از انقلاب مردم نجات نخواهد داد

امروز صبح ۱۷ دی حکومت آدمکش اسلامی دوتن دیگر از جوانان معترض بنام محمد مهدی کرمی و محمد حسینی را به جرم اعتراض و با پرونده سازی واهی اعدام کرد. جان باختن این دو جوان را به خانواده داغدار آنها،‌ به دوستان و نزدیکانشان و به همه مردم تسلیت میگوییم. این معترضین نه حق دفاع از خود را داشتند، نه حق انتخاب وکیل داشتند، و نه حتی حق ملاقات با خانواده قبل از اعدام به آنها داده شد.

حکومت اسلامی با ادامه جنایات وحشیانه و اعدام تلاش میکند انقلاب زن زندگی آزادی را عقب براند و خود را سرپا نگاه دارد. مردم سراسر کشور از زاهدان تا کردستان و آذربایجان و اهواز و تهران و شیراز و سراسر کشور علیه این حکومت به میدان آمده اند و میخواهند از شر این حکومت ضد بشری خلاص شوند. با این اعدامها جمهوری اسلامی خود را نجات نخواهد داد بلکه با خشم و نزجار و اعتراض بیشتری مواجه خواهد شد و سرنگونی محتوم خود را تسریع میکند.

 ما مردم مصممیم از شر این نیروی خبیث و خونخوار و چپاولگر خلاص شویم و همانگونه که مردم در کف خیابان فریاد میزنند “هر یک نفر کشته شه، هزار نفر پشتشه”. هزاران و میلیونها نفر از مردم در پی خلاصی از شر این حکومت جنایتکار هستند. انقلاب زن زندگی ادامه دارد. اعتراضات و شعار دادن ها ادامه دارد و با این کشتارها تشدید خواهد شد و گسترش خواهد یافت.

حزب کمونیست کارگری همه مردم جهان را به فشار به دولتها برای بایکوت این حکومت جنایتکار و ضد انسانی فرا میخواند. حزب همه مردم را به اتحاد و همبستگی در برابر سرکوبگریهای حکومت و علیه اعدامها و احکام وحشینه اعدام فرا میخواند. فردا هجدهم دیماه روز اعتراض سراسری همه مردم است و حزب همگان را به شرکت وسیع در این اعتراضات فراخوان میدهد. دست در دست هم، با اعتصابات و اعتراضات و تجمعات و شعار مرگ بر جمهوری اسلامی و بیانیه های اعتراضی و به هر شکل ممکن باید به این جنایات اعتراض کرد. جمهوری اسلامی باید سرنگون شود و با انقلاب مردم سرنگون خواهد شد. یاد همه جانباختگان انقلاب را گرامی میداریم. زنده باد انقلاب زن زندگی آزادی!

نابود باد حکومت اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۷ دی ۱۴۰۱، ۷ ژانویه ۲۰۲۳ 

اینرا هم بخوانید

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان به تجمعات سراسری در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

‍ فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران معلمان آزاده و عدالت‌خواه ایران! نظام آموزش …