دادستان تهران: فروپاشی جمهوری اسلامی، “حرف دشمنان” است

فارس،عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در نشستی با مدیران رسانه ها گفته است:فروپاشی جمهوری اسلامی، “حرف دشمنان” است

وی در انتشار اخبار صحیح، پیرامون درج مصاحبه­ا ی در یکی از روزنامه‌ها که مصاحبه شونده ادعای فروپاشی نظام را مطرح کرده بود گفت: این حرف از سوی دشمنان از جمله وزیر خارجه آمریکا هم طرح می‌شود و تکرار این موضوع از زبان فردی ایرانی در یک روزنامه داخلی، این سوال را مطرح می­­سازد که چه تفاوتی است میان رسانه داخلی و دشمن که هر دو فروپاشی نظام را مطرح می­کنند.

ادعاهای بی‌اساس از قبیل فروپاشی جمهوری اسلامی، حرف دشمنان است و تلاش می‌کنند همه روزنه‌های امید مردم را مسدود کنند لذا رسانه‌ها نباید به گونه‌ای قلم فرسایی کنند که این حرف دشمن تکرار و دل مردم خالی شود.

 وقتی مدام در رسانه‌ها، صدا و سیما و از قول مسؤولان مسائل مرتبط با فساد بزرگ‌نمایی شده و به این تصور که آینده‌ای وجود ندارد و همه جا را فساد گرفته، دامن زده می‌شود، نگرش مردم به یک باور تبدیل شده و این تغییر باور به سختی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به انتشار گزارشی با عنوان «فساد در لواسانات» در یکی از رسانه‌ها گفت: این قبیل اخبار باعث ناامیدی مردم می‌شود؛ لذا این‌گونه نباشد که به جای مطالبه‌گری نسبت به مبارزه با فساد، به مردم نشانی غلط بدهید.رسانه‌ها در عین حال که اخبار صحیح را منتشر می‌کنند، نباید مردم را به آینده ناامید کنند؛ کارآمدی نظام اسلامی را که بقای آن حاصل خون هزاران شهید است زیر سئوال ببرند و اعتماد مردم به مسؤولین را سلب نمایند.

اینرا هم بخوانید

جلوگیری از ورود پزشکان زن به کنگره جراحان به بهانه بدحجابی وکوتاهی شلوار و تنگ بودن مانتو

روزنامه اعتماد: مشاهدات خبرنگار این روزنامه حاکی از این بود که از ساعت ۸ صبح …