دختران و تربیت اسلامی!

 

آیت الله یزدی رئیس “شورای عالی‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم” در دیدارش با حجت الاسلام قمی رئیس “سازمان تبلیغات اسلامی” با ابراز نارضایتی‌ از وضح “نامناسب” حجاب و “عرضه لباس‌ها و کالاهای ضد ارزشی” می‌‌گوید:” تبلیغ چهره به چهره تاثیر بیشتری دارد و فقط با بگیر و ببند و زندانی کردن و بازداشت کردن دختران جوان، نمیشود آنها را تربیت کرد.”

کاملا معلوم است که وقتی که با زندان و بگیر و ببند کاری از پیش نبرده اند و دختران به کل تربیت کذایی اسلامی شان تف کرده اند، با چهره به چهره برای دختران و زنان فرصت بیشتری است که همان جواب را بخوبی به آنها تحویل بدهند! بنابرین به جناب آخوند یزدی باید اطمینان داد که دختران جوان آمادگی پاسخ به تربیت اسلامی ایشان را بخوبی دارند. همینکه الان با این لحن حرف میزنند خودش نشان میدهد که دختران جوان آنها را تا کجا عقب نشانده ا‌ند. همانها که برای تحمیل حجاب، اسید میپاشیدند، روسری را با پونز به سر دختران میچسباندند، شلاق میزدند، زندانی میکردند، این روزها یک درمیان میگویند با سرکوب و بگیر و ببند کاری از پیش نمیرود.

چهل سال است با استفاده از هر وسیله و ترفندی، تلاش کرده اند که زنان را متقاعد به رعایت حجاب بکنند. اگر قرار بود زنان زیر بار “اقدامات” آنها بروند، باید سالها پیش میرفتند که از اسید و پونز و شلاق و زندان استفاده میکردند و خبری از “تبلیغ چهره به چهره” نبود. زنان بلافاصله بعد از به قدرت رسیدن اسلامیون در سال  ۵۷ بر علیه حجاب وارد عمل شدند و این مخالفتشان تا به امروز ادامه داشته است.

هشت مارس امسال خود یکی از پاسخ های زنان به «تربیت اسلامی» بود. دختران خیابان انقلاب نیز با جسارت به قوانین ارتجاعی اسلامی پاسخ داندان شکن دادند. در کوچه و خیابان نیز هر روز شاهد پاسخ زنان و دختران به خواهر زینب ها و حزب اللهی ها هستیم.  بنابرین اساس حرف آیت الله هایی نظیر یزدی همین است که دیگر کار از کار گذشته است. زنان و همه مردم این جامعه در کمین نشسته ا‌ند تا آخرین ضربه را به نظام و تربیت اسلامی بزنند.

داوود رفاهی

اینرا هم بخوانید

ترامپ و فاشیسم ضد مهاجران

آمار وزارت امنیت داخلی آمریکا نشان می دهد که ماموران مرزی این کشور طی ۶ …