در همبستگی با فراخوان شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگی به تجمع بیستم آبانمان، در تهران و در تمام استانها و شهرستانها

شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان معلمان در سراسر کشور برای پیگیری مطالبات خود برای ساعت ده صبح روز ٢٠ آبان فراخوان به تجمع داده است. این تجمعات درتهران مقابل مجلس اسلامی و در استانها و شهرستانها مقابل ادارات آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

اجرای رتبه بندی مشاغل و افزایش سطح حقوقها به بالای ١٢ میلیون، درمان و تحصیل رایگان، داشتن حق مسکن، پایان دادن به امنیتی کردن مبارزات و اختلاس ها و چپاولگری از جمله خواستهای اعلام شده معلمان است. بعلاوه معلمان با خواست تحصیل رایگان برای همه کودکان و اجرایی کردن آن خصوصا در این ایام کرونا از طریق اختصاص اینترنت و تلفن هوشمند رایگان به همه دانش آموزان و معلمان صدای اعتراض کل جامعه هستند. انتظار میرود همه مردم و خصوصا خانواده های دانش آموزان از اعتراضات و خواستهای معلمان وسیعا حمایت کرده و در آن شرکت کنند.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست  کارگری حمایت قاطع خود را از این فراخوان اعلام داشته و همه معلمان در شهرهای مختلف آذربایجان را به پیوستن به این حرکت اعتراضی سراسری فرامیخواند. هم اکنون در استانهای مختلف لیست شهرهای مختلفی که در استان آنها این تجمعات بر پا خواهد شد را اعلام کرده اند. انتظار میرود؛ ضمن اعلام همبستگی با این حرکت سراسری، در شهرهای استان آذربایجان هم لیست فراخوانهای اعتراض برای این روز منتشر شود.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست  کارگری ایران

١٧ آبان ١٤٠٠، ٨ نوامبر ٢٠٢١

اینرا هم بخوانید

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری به مناسبت درگذشت حسین مرادبیگی 

مطلع شدیم که با نهایت تاسف رفیق حسین مرادبیگی (حه‌مه سور)، از مبارزان و کمونیست‌های …