در پاسخ به یک سلطنت طلب

پناه بردن به خدا و شاه کار آدمهای معینی بوده و هست. این صفحه جای آدمهای منطقی و اهل فکر و نظر و بحث از هر گرایشی است. حتی شما بنده های سلطنت و خدا!

شما میتوانید استدلال کنید چرا حکومت یک فرد به اسم شاه خوب است اما حکومت مردم و دخالت مستقیم مردم بر سرنوشت خودشان بد است. استدلال کنید: 
چرا رفاه و آزادی و برابری بد است، اما نابرابری و اختلاف طبقاتی و استثمار و سرکوب و خفقان خوب است؟
بگویید چرا حکومت یک نفر به اسم شاه و ولی فقیه که قادر مطلق است خوب است اما دخالت مستقیم مردم در اداره جامعه بد است؟
بگویید چرا قانون مجازات اعدام در رژیم سلطنتی پدر و پسر پهلوی و جمهوری اسلامی خوب است، اما لغو مجازات اعدام بد است؟
بگویید چرا حکومت موروثی خوب است اما حکومت منتخب مردم و ارگانهای اداره جامعه بوسیله مردم بد است؟
بگویید چرا قانون برابر برای همه شهروندان بد است اما قانون مذهب رسمی شیعه اثنا عشری دوره رضا شاه و پسرش و بعد خمینی خوب است.؟
بگویید چرا قانون چند همسری دوران پهلوی و رژیم اسلامی خوب است اما قانون آزادی و برابری زن و مرد بد است؟
شما بفرمایید و استدلال کنید چرا وجود زندانی سیاسی در دوره پادشاهی و اسلامی مورد دفاع و قانونی بوده اما آزادی بیان و عدم وجود زندانی سیاسی بد است؟

بفرمایید دفاع کنید چرا در دوره سلطنت و اسلامی هر دو به جرم آزادی بیان و به جرم سیاسی هزاران و شاید دهها هزار انسان را شکنجه و اعدام و زندانی کردند و هنوز کسانی از این رژیمها دفاع میکنند؟
بگویید چرا اکثریت انسانهای کار کن باید برای تعدادی سرمایه دار کار و تولید کنند و چیزی بجز مواد بخور و نمیر عایدشان نشود، اما همان سرمایه داری که هیچ تولیدی نمیکند باید میلیاردها دلار از دسترنج این کارگران و کارمندان و… را تصاحب کند؟

بگویید چرا در این “دمکراسی” و جامعه سرمایه داری دلخواه شما، 8 نفر به اندازه سه ونیم میلیارد نفر انسان ثروت در اختیار گرفته اند؟. این آمار آکسفام است لطفا نگویید ما کمونیستها آنرا ابداع کردیم.

بگویید ببینم چرا میلیاردها نفر همین حالا گرسنه هستند اما این فامیل 8 نفره نصف مایملک کره زمین را در اختیار دارند.؟
بگویید ببینم چرا در هر ثانیه بیش از 14 کودک از گرسنگی و بی بهداشتی جان میدهند. این آمار سال 2013 است. اما سرمایه داران و شاهان روزانه میلیونها تن مواد غدایی به دریا میریزند؟

دهها سوال دیگر از این نوع هنوز از جانب افراد مورد خطاب پاسخ میطلبد. لطفا از اتهام زدن و توهین کردن دست بردارید چیزی عایدتان نخواهد شد. سعی کنید در خلوت خودتان به این سوالات فکر کنید و احیانا اگر شاه و آخوند مورد نظر شما پاسخی برای اینها دارد ما را مطلع کنید.

برگرفته از فیس بوک

اینرا هم بخوانید

انقلاب آتی ایران جدال سخت طبقاتی بین دو طبقه اصلی جامعه خواهد بود!

این روزها که مصادف است با سالگرد انقلاب ١٣٥٧ ایران یک بار دیگر بحث بر …