رکنا: خوزستان آب ندارد و مردم تشنه اند

رکنا: خوزستان آب ندارد و مردم تشنه اند، این دو جمله کوتاه موجی از انتقاد فعالان رسانه ای و اجتماعی، هنرمندان ، مردم شهرها و استان های دیگر ایران در شبکه های اجتماعی خطاب به مسئولان کشور است. آن ها خواستار کمک به مردم خوزستان اند.

تکذیب اعتراضات مردمی در خوزستان، حقیقت نبود آب و تشنگی مردم این استان را تکذیب نمی کند. این وضعیت نیازمند حضور و رسیدگی همه مسئولان از نظامی تا وزارت نیرو و سایر ارگان ها به این اوضاع دارد. حضور نظامی به معنای سرکوبی صدای مردم تشنه نیست، بلکه برای کمک به مردم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، جمعی از فعالان اجتماعی و رسانه ای از شب گذشته اعتراضات خود به بی آبی در خوزستان را با هشتگ خوزستان آب ندارد در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. این اعتراضات فقط به قصد درخواست کمک از مسئولان برای کمک به هموطنان شان در خوزستان است. در ادامه تعدادی از توئیت ها را می بینیم؛

آزاده مختاری – فعال رسان های و خبرنگار :وضعیت بی آبی و تشنگی مردم خوزستان هر لحظه دارد وخیم تر میشود. تکذیب اعتراضات مردمی به بی آبی از سوی مسئولان، کمک به نجات کودکان تشنه، زنان تشنه، مردان تشنه خوزستان نیست. مسئولان محترم! خوزستان آب ندارد ،به این درد،کمک برسانید نه تکذیب. انسان ها از تشنگی میمیرند، میمیرند.

توئیت آزاده مختاری - خوزستان آب ندارد
خوزستان آب ندارد
خوزستان آب ندارد
خوزستان آب ندارد

خوزستان آب ندارد

وحید باسره_ فعال رسانه ای :

از اهواز به سمت ماهشهر که میروی تا چشم کار می‌کند صنایع نفتی است که با حجم عظیمی سرمایه‌گذاری ساخته شده‌اند و درآمدهای میلیارد دلاری دارند.اما آنچه که شگفت زده و متاسف‌ات می‌کند، گستردگی فقر در‌ کمی آن‌سو‌تر این صنایع است!جنون‌آمیز است! نمی‌توان این تضاد را باور کرد!

خوزستان آب ندارد

اینرا هم بخوانید

عملیات اسرائیل در رفح بیمارستان‌ها را به وضعیتی «فاجعه‌بار» کشانده

هرچند اسرائیل هنوز یک تهاجم زمینی تمام عیار به شهر رفح را آغاز نکرده، اما …