ساموئل فرانسویها همان علیرضا شیر محمد علی آتئیست خودمان است که جرمش «توهین به مقدسات» بود

مردم هیچ کشوری در جهان، از واقعه بریدن سر ساموئل، معلم تاریخ در فرانسه به دست یک مسلمان شیعه به نام عبدالله، اینگونه همزادپنداری نکرده اند که مردم ایران حس و درک کرده اند. آخر ساموئل فرانسویها همان علیرضا شیر محمد علی آتئیست خودمان است که جرمش « توهین به مقدسات» بود. وزارت اطلاعات چاقوکش هایش را فرستاد تا علیرضا را تکه تکه کنند. ساعتها دوربین مداربسته زندان فشافویه در شب بیستم خرداد نشان میداد که این جوان نازنین در حال جانباختن است. گذاشتند که کشته شود! چون سزای توهین به مقدسات بر اساس آیات قرآن و سخنان پیامبران و قوانین جمهوری اسلامی کشتن است. دین اسلام تنها دین جهان میباشد که برای نشان دادن عمق خشونت خودش سر انسان را میبرد! بریدن سر حیوانات و کفار فقط در این دین میباشد. این سنت امام حسین و سنت عاشوراست!
معلم فرانسوی تنها جرمش صحبت کردن از حقانیت آزادی بیان شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور محمد بود. جمهوری اسلامی در پشت پرده این ترور و جنایت شریک است. تمام سایتها و روزنامه های جمهوری اسلامی از وقتی دفتر روزنامه شارلی ابدو به مناسبت گرامیداشت سالگرد جانباختن دوازده عضو هیئت تحریریه دوباره دست به انتشار دوازده کاریکاتور محمد کرد، کمپین راه انداختند. کمپین جمهوری اسلامی، فراخواندن تروریستهای اسلامی به جهاد علیه شارلی ابدو بود. جمهوری اسلامی دژ این جریان تروریستی سیاه در خاورمیانه و در سراسر جهان است.
در عین حال، قصابی ساموئل، هزینه سازش دولت فرانسه و سایر دولتهای غربی با جمهوری اسلامی و کل جنبش سیاه تروریستی برای عموم مردم فرانسه است. اگر دولتهای غربی با اسلام سیاسی سازش نمیکردند، یک نفر جرئت نمیکرد در پایتخت کشورهای غربی سینه زنی راه بیندازد، سر کلاس درس حجاب بپوشد، کودکان را مجبور به حجاب کنند، زنها را وادار کنند طبق قانون مسجد طلاق بگیرند. رشد اسلام سیاسی و ترور و وحشیگری در غرب نتیجه سازش با جمهوری اسلامی در راس این جنبش است.
هر کسی جلو نقد اسلام را به عنوان اسلام هراسی میگیرد، دستش با جمهوری اسلامی در یک کاسه است و در این جنایت شریک و سهیم است. این اتفاقی که در فرانسه برای ساموئل افتاد، نه بنیادگرایی است، نه یک مسلمان نفهم است. این عین اموزشهای قرآن است. این نص صریح نهج البلاغه است. حضرت علی گفته کافر را گردن بزنید! کسانی که به جای محکوم کردن این جنایت، یاد ضدیت با امپریالیسم افتاده اند خویشاوندی عمیقی با این حکومت دارند. سکه چرکینی کف دستشان گذاشته اند تا از ترور خجولانه دفاع کنند. این سربازان گمنام امام زمان را باید افشا و معرفی کرد.
روزی که مردم ایران جمهوری اسلامی را در تهران به زیر بکشند، میلیونها ساموئل روانه ایران خواهند شد تا از قیام ایران برای جارو کردن ترور و خشونت دینی در خاورمیانه و کل جهان حمایت کنند.
گرامی باد یاد ساموئل پاتی !

اینرا هم بخوانید

فال حافظ و رشد بلاهت و خرافات به جای خرد!

در همین چند روز اخیر در صفحات افراد زیادی مشاهده کردیم که نه به شوخی، …