سریال همگناه و الدنگ بازی مهدی پاک دل و ساقی حاجی پور!

جمهوری اسلامی روی دوش سینما و تلویزیون از یک طرف و کشتار نیروهای امنیتی و سرکوبش سرپا ایستاده است. الان مدتهاست حتی دستگاه آخوند، به خاطر نفرت و خشم مردم، جای خودش را به تولیدات سینمایی و تلویزیونی داده است. الان سینما و تلویزیون هست که بودجه میلیاردی میگیرد و دین تولید میکند. پول میگیرد و ضدیت با زن تولید میکند. پول میگیرد و خامنه ایی را استمرار میبخشد. سینما رکس را آتش زدند تا روی خاکستر آن، این عمارت، این آلت قتاله شیعی هنری را برپا کنند. اینها همان نقشی را دارند که نیروهای ضد شورش، سپاه و بسیج. حتی ذره ایی تفاوت میان این دو تا نیست. آنها در تطاهراتها به سر مردم شلیک میکنند، اینها هم به شعور مردم! هر روزه، مستمر و مداوم!
سریال درست کرده اند که از اولین اپیزودش تا آخرینش، زن را بی حرمت و بی حقوق کنند. کودک، بی حفاظ و رها شده، در بازار برده داری به فروش رسانده شود. یک مشت زن در نقش های مختلف، ندیمه ازدواجهای شرعی اند. یک تصویر عصر شترسواری از زن و کودک! زن شده موجودی که برای سیر کردن شکمش باید شوهر کند! مرد هم موجودی نجات بخش، سرپرست خانواده، اختیار دار تام و.. است. سریال همگناه، رساله خمینی را اپدیت و فیلمنامه کرده است. آنوقت ما لابد چون محکوم به سطح فقر و فلاکت ناشی از حکومت اسلامیم باید متشکر باشیم که اوه نمردیم و اشاراتی هم به ترنس جندرها شده است. عیبی ندارد که موازی آن، کودک همسری تبلیغ و ترویج شده، عیبی ندارد که با قیافه شیک مهدی پاکدل، کودک همسری پیامبرگونه صدر اسلام، در زوروق و سناتوری روی پیشخوان سینمایی مملکت عرضه میشود. این یکی شیک است. جذاب است. برند است. پس بخورید، حقتان است! مبادا زیر مرزهای بیحقوقیتان بزنید که به شما به زور حقنه کردند. وقتی سقف کودک همسری، روش زندگی خود پیامبر اسلام است، سریال بچه مهندس و همگناه پیشرفت محسوب میشود، اصلن حق ما همین است!
جواب ما این است گوه خوردی پفیوز! گل بگیرند در سینمای دینی، ارتجاعی و ضد زن و ضد کودک تو را که عمارت تولید حقارت و خشونت و پستی است. فاک بزنن به هر چه هنرمند الدنگ هست که نانش را در خون مردم این مملکت میزند و با خود فروشی و تن فروشی جیبش را پر میکند و عین خیالش نیست.
بیشرفها چطور سریال درست میکنید که خودتان میگوئید هدیه سیزده ساله است، چون فرهاد پفیوز پدر این بچه ها را کشته و با خیال راحت فرار کرده است، الان برگشته تا برای نجات این دختر و برادرش که در بهزیستی زندگی میکنند، با او ازدواج کند. با یک کودک ازدواج کند! به جای اینکه یارو را زندان بیندازند، محاکمه کنند، به جای اینکه کودک در مملکت از رفاه، از امنیت از حقوق برخوردار باشد، ما باید خوشحال باشیم، شاهد پروسه عشقی بیمارگونه یک مرد ریش سفید با یک کودک سیزده ساله باشیم. تازه نقش عشق زورکی را هم به دختر بچه داده اند که بگویند مرد بیگناه است. کودکان این مملکت در خیابانها ریخته اند و برای پیدا کردن شوهر خودشان له له میزنند!
کور خوانده اند. این همان فلسفه دین اسلام برای تعدد زوجات و کودک همسری است. عینن فلسفه توجیه پدوفیلیسم حضرت محمد است. تاریخ اسلام را نگاه کنید. لشکر کشی میکردند. جنگ راه می انداختند. سرپرست خانواده قبائل مختلف را میکشتند، بعد زن و کودک آنها را به عنوان غنیمت جنگی میگرفتند، به عقد خودشان در می اوردند و الان هزار و چهار صد سال است این را به عنوان لطف و رافت اسلامی به دنیا میفروشند. تمام امامان دین اسلام، کودکان و زنانی را در بارگاهشان دارند که پدران و همسرانشان را کشته و خودشان را برده جنسی خود کرده اند. فلسفه نقش مهدی پاکدل و ساقی حاجی پور دقیقن همین است.
کی گفته حق ما جامعه ایی است که حقش بوده تا عصر حجر به عقب کشیده شود؟ چرا باید یک کودک به خاطر از دست دادن پدرش در بازار کودک همسری به حراج گذاشته شود و انوقت ما به عنوان بیننده انتخاب کنیم که این بچه حق کدام مرد است؟ مردی که عمویش برایش انتخاب کرده یا جنتلمنی که علی وار از خارج برای ادای دین برگشته و با یک بچه ازدواج میکند؟
حال آدم به هم میخورد. بخصوص از حرفهای خود ساقی حاجی پور که نشان داد یک کثافت به تمام معناست. در شبکه های اجتماعی اینهمه اعتراض به سریال همگناه صورت گرفت. جواب ساقی حاجی پور شانه بالا انداختن بود. چون کار نون و آبداری گیرش آمده چون خودش هم شوکه شده که چطور کارگردان او را انتخاب کرده است! لابد به خاطر اینکه در فساد سینمای ایران ایشان هم راه خودفروشی را یاد گرفته است. سایتهای جمهوری اسلامی از قول او چنین نوشته اند: « ساقی حاجی پور درارتباط با کودک همسری و اعتراضی که عده‌ای به نقش هدیه و فرهاد در سریال «هم ‌گناه» داشتند، در مصاحبه ای با «فیلیمو» گفت: “این چیزی نیست که از جامعه الانمون جدا باشه یعنی سریال همگناه نه تنها عشق یک دختر کم سن و سال رو به یک مرد مسن نشون می ده بلکه همه ی انواع عشق رو به تصویر می کشه، مثلا یک زن سن بالا عاشق یک پسر کم سن و سال تر از خودش میشه. و این ها مسائلی هستند که در جامعه وجود دارند پس چرا ما نباید ازشون فیلم بسازیم! چرا باید ازشون فرار کنیم!”
تو غلط خوردی که اینها مسائل جامعه ما هستند. ایران هیچوقت اسلامی نبود. ایران هیچوقت در سنت پیغمبر اسلام زندگی نمیکرد. به زور دشنه و با پول یامفت سفره مردم ایران به پفیوزهایی مثل تو، این بساط را به عنوان روش زندگی مردم ایران به ما تحمیل کردند. کی مردم ایران سنتشان تعدد زوجات بوده؟ الان شش میلیون زن مجرد بالای چهل سال داریم که رانندگی اسنپ میکند ولی مثل تو خودفروشی نمیکند! زن دوم یک حاجی بازار نمیشود. در این مملکت هشتاد و چند میلیونی همش صد هزار تعدد زوجات داریم. سنت جامعه ایران زدن زیر قوانین اسلامی است. از در و دیوار این مملکت به خاطر اعتراض خون میچکد. همین که توه الدنگ را وادار کرده اند بگویی چرا نقش کودک همسری را ایفا کردی، نمونه سطح شعور مردم ایران است. نپذیرفتند که به تو اعتراض کردند. کودک همسری را علیرغم اعتراض جامعه ایران با زور قانون و با همراهی دستگاه آخوند و عمارت سینما و رسانه نگه داشته اند. یک روز این حکومت شرش را کم کند ببینیم چقدر اسلام در ایران میماند. چقدر حجاب، چقدر تعدد زوجات، چقدر تجاوز به کودک به اسم ازدواج! به زور فقر و فلاکت و بیحقوقی کودک همسری را نگه داشته اند. تف به سکه چرکینی که کف دست تو گذاشتند، تف به مهدی پاکدل که در این کثافت با پرویز پرستویی و بقیه شریک جرم است! سریال همگناه برای هزارمین بار نشان داد همه شماها یک باند کثیف خانوادگی هستید که میلیاردی خرجتان میکنند تا این حکومت و اسلامش را سرپا نگه دارید.

#سریال_همگناه_کودک_همسری

#ساقی_حاجی_پور_گوه_خوردی

#مهدی_پاکدل_پدرش_را_کشتی_به_کودکش_تجاوز_کردی

اینرا هم بخوانید

فال حافظ و رشد بلاهت و خرافات به جای خرد!

در همین چند روز اخیر در صفحات افراد زیادی مشاهده کردیم که نه به شوخی، …