ضرب‌وشتم یک آخوند در سمنان توسط یک زن جوان

بنا بر گزارش‌ها سید علی بهشتی، پیش‌نماز مسجد جامع شهمیرزاد در استان سمنان، پس از آنکه به دو زن جوان در خیابان نسبت به نوع پوشش‌شان اعتراض کرده‌بود از سوی یکی از این زنان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و براثر این ضربات بیهوش و راهی بیمارستان شده‌است.

ضرب‌وشتم روحانیان و بسیجیانی که اقدام به «امر به معروف و نهی از منکر» در خیابان‌های ایران می‌کنند پدیده‌ای رایج است و هفته گذشته ۱۹ شهریور نیز امیرحسین وظیفه، دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی تهران، به دلیل امر به معروف و نهی از منکر منطقه «شهران» تهران مورد ضرب‌وشتم پنج نفر از جوانان قرار گرفته و راهی بیمارستان شد.

از جمله روحانیان معروفی که طی ماه‌های اخیر مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته‌اند می‌توان به سید محمود مصطفوی منتظری در خیابان ۳۰ متری نیروی هوایی تهران، فرزاد فروزش، امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران در خیابان شریعتی تهران، یک روحانی در منطقه تهرانپارس و حجت‌الاسلام خیراندیش مسئول دفتر نهاد نمایندگی آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، اشاره کرد.

پ.ن : برخوردهای اینچنینی با آمرین به معروف و مبلغین مذهبی و آخوندها نتیجه ی ۴۰ سال تحمیل مذهب ، زن ستیزی و قوانین ضدانسانی اسلامی به جامعه می باشد.
در نقطه ایی که مبارزه جامعه با جمهوری اسلامی عمیق تر و وسیع تر می شود ،شاهد چنین اتفاقاتی هستیم که مردم، زنان و جوانان که زیر تیغ جمهوری اسلامی هستند خشم خود را علیه آخوندها، که به عنوان مبلغین مذهب و قوانین مذهبی شناخته می شوند، به این صورت نشان می دهند.

#من_به_حجاب_اعتقادی_ندارم 
#نه_به_هرگونه_اجبار

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …