فوت ٣٠٠ کودک در اثر ابتلا به کرونا. حکومت مسئول این وضعیت است!

بر اساس گزارشات رسانه های حکومتی تا کنون نزدیک به ۳۰۰ نفر از افراد زیر ۱۸ سال بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده وبیش از ۳۰ هزار فرد زیر ۱۸ سال به کرونا مبتلا شده‌‌اند .کرمانپوراز بیمارستان سینا می گوید اوضاع با آغاز پائیز روز بروز بدتر میشود.! او هشدار داد که سن مبتلایان به کرونا کاهش پیدا کرده و گروههای زیر١٨ سال و کودکان در معرض خطر ابتلا و مرگ با کرو نا می باشند.

موج جدید کرونا در کشور آغاز شده. مقامات حکومتی صحبت از احتمال افزایش روزانه مرگ و میر ناشی از کرونا تا ٦٠٠ نفر کرده اند. حکومت آمار مرگ و میر کرونا را بالای ٢٦ هزار نفر اعلام کرده. روزانه بطور متوسط بالای ١٧٠ نفر فوت کرده و بیش از ١١٠٠ نفر بستری میشوند. کرونا در کشور بیداد می کند. آماری که بسیار کمتر از واقعیت است.

حکومت شیوع کرونا را با بی تفاوتی و با توجیهات بی شرمانه اش رسما تبدیل به یک بحران بزرگ اجتماعی کرده است. برگزاری مراسمهای حکومتی نظیر”هفته دفاع مقدس” رژیم به بهانه سالگرد آغاز جنگ ایران وعراق، راه انداختن مضحکه ها و نمایشات مذهبی حکومتی، تلاش و تقلا برای “عادی نمایی اوضاع” و بازگشایی مدارس در کنار بی مسئولیتی کامل رژیم برای فراهم آوردن امکانات مقابله با این بیماری از دلایل افزایش تلفات کرونا در کشور است.

مقامات حکومت هر روز اعتراف می کنند که همه بیمارستانهای بزرگ کشور از بیماران کرونایی پُر شده است، کمبودهای زیادی از جمله کمبود دستگاههای تنفس مصنوعی و تخت های مراقبت های ویژه برای بیماران کرونایی وجود داد، کمبود پرستار و کادر درمانی که باعث افزایش فشار به کادر درمانی شده و بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی تا مرز فروپاشی پیش رفته است. مسدول این وضعیت جمهوری اسلامی می باشد.

باید حکومت را مجبور کرد که امکانات درمانی و دسترسی برای درمان و بهداشت را برای مردم تامین کند. در شرایطی که کوچکترین امکاناتی در مدارس وجود ندارد باید مدارس را تعطیل کرد. خانواده ها باید مواظب جان فرزندانشان باشند و از فرستادن آنها به مدرسه خودداری کنند.همه نمایشات حکومتی که یک عامل گسترش کرونا می باشند، باید لغو شوند.

محمد شکوهی

١٢مهر ١٣٩٩، ٢ اکتبر ٢٠٢٠

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …