مراكز تبليغ ارتجاع و تروريسم اسلامى در لندن بايد بسته شوند

يكى از نهادهاى مدافع جمهورى اسلامى در لندن ″كميسيون حقوق بشر اسلامى‶ است. اين کمیسیون در سال ١٩٩٧ تاسيس و در دفتر کمیساریای خدمات مهاجرت بريتانيا ثبت شده است. اين كميسيون مدعى کمک به پناهجویان ايرانى است ولى در عمل مبلغ و مروج ارتجاع و تروريسم اسلامى است.

رئيس اين كميسيون فردى است به اسم سعيدرضاعاملى؛ كسى كه يكى از طراحان قانون ″عفاف و حجاب‶ جمهورى اسلامى، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی، معاون فرهنگی لشکر سیدالشهدا و قائم مقام تیپ امام صادق سپاه در زمان جنگ ایران و عراق بود. عاملی اکنون از اعضای شورای عالی فضای مجازی و يكى از معماران قطع سراسرى اينترنت در ايران است. ايشان در انگلستان هم مروج حجاب اسلامى و تفكيك جنسیتی مکان‌ها و ″فضاهای مختص زنان در اماکن عمومی‶ است. لازم به يادآورى است كه مسعود شجره، يكى از همكاران سعيدرضا عاملى در كميسيون حقوق بشر اسلامى، پس از تمجید از قاسم سلیمانی در جلسه‌ای در مرکز اسلامی لندن، از طرف پليس انگلستان مورد بازجویی قرار گرفته است.

ما از دولت بريتانيا ميخواهيم كه فعاليت ″كميسيون حقوق بشر اسلامى‶ در انگلستان را غير قانونى اعلام كند، حمايت هاى مالى به اين كميسيون را قطع و سعيدرضا عاملى رابازداشت كند و مورد محاكمه قرار دهد.

ما همچنين از دولت انگليس انتظار داريم كه روابط دیپلوماتیک خود را با جمهوری اسلامی قطع کند، سفارتخانه اش را ببندد و از خواست مردم ايران مبنى بر بايكوت جهانى جمهورى اسلامى و اخراج نمایندگان اين حكومت از همه نهادهای بین المللی، مثل سازمان ملل و سازمان جهانی کار، پشتيبانى كند.

حزب كمونيست كارگرى ايران-تشكيلات بريتانيا

١٥ اكتبر ٢٠٢٢

اینرا هم بخوانید

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری به مناسبت درگذشت حسین مرادبیگی 

مطلع شدیم که با نهایت تاسف رفیق حسین مرادبیگی (حه‌مه سور)، از مبارزان و کمونیست‌های …