مردم حق دارند!

در کشمکش نابرابر امروز مردم منتسب به دراویش گنابادی و نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی راننده یک اتوبوس نیروهای یگان ویژه را زیر گرفت که منجر به کشته شدن تنی چند از آنها شد. من نمی دانم آن راننده چه کسی بود. ولی اگر من هم در آن شرایط بودم به احتمال زیاد همین کاررا می کردم.

 مردمانی یک تجمع مسالمت آمیز برپا می کنند و خواستار آزادی تعدادی زندانی سیاسی می شوند . خیل  نیروهای وحشی رژیم به جان مردم می افتند  و جواب معترضین را  با باطوم و گاز اشک آور و تیراندازی می دهند. به جای اینکه زندانیان سیاسی را آزاد کنند تعداد بیشتری را دستگیر می کنند. لابد انتظار هم دارند که مردم ساکت بمانند و هیچ چیز نگویند. نه خیر. می زنی . می خوری.

جمهوری اسلامی مدتهاست که علیه مردم اعلام جنگ کرده است. در این جنگ ما نمی گذاریم که مسیح وار سیلی بخورم و چیزی نگوئیم. در جنبش دی ماه مردم بدرست مراکز دولتی و محل استقرار نیروهای رژیم را مورد حمله قرار دادند. بهترین و مسالمت ترین راه برای خلاص شدن از شر جمهوری اسلامی این است که همه این مراکز قدرت به دست مردم فتح شوند و تمام نیروهای رژیم خلع سلاح شوند. تا دیر نشده بهتر است نیروهای رژیم صفوف این رژیم جنایتکار را ترک کنند و به جبهه مردم بپوندند.

حسن صالحی

اینرا هم بخوانید

به یاد فرامرز اصلانی– حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …