مرگ یکی از اعضا عظیم الجسه و سابقاً بلند پایه مافیا “حلقه مشهد خامنه‌ای!”

یادداشت روز:

بلافاصله با اعلام خبر مردار شدن چماقدار عظیم‌الجسه “سرکار سردار سرلشکر دکتر بسیجی حاج سید حسن فیروزآبادی” که ۲۷ سال ریاست کل ستاد نیروهای مسلح نظام نکبت اسلامی را برعهده داشته، تتمه مفسرین دوخردادی مضمحل شده به میدان آمدند که بله: “یارو حتی یک ثانیه هم کار نظامی نکرده بود! انگار رئیس کل لات و لوتهای نظام الهی شاگرد “کلاوس ویتس” بوده و خمینی و خامنه‌ای و رفسنجانی و رضایی و گله فرماندهان فارغ‌التحصیلان آکادمی علوم نظامی بوده‌اند!

اما موضوع این است که در این وانفسا که کرونا کشتار میکنند، بیمارستانها و گورستانها بالای ظرفیت کار میکنند، در شرایط فاجعه باری که ویروس جهش یافته مشغول کشتار کودکان و نوجوانان است، کمتر خبر مرگ‌و‌میر در بین کاربدستان واکسینه شده نظام مقدس الهی بگوش میرسد و تک و تکوی نفله میشوند که این حاجی بسیجی سرلشکر و ..و… نقدا آخرین تک نفرشان است!
گفتنی ایست که این حاجی سرلشکر عظیم الجسه وقتی بعد از ۲۷ سال کار پر درآمدش را از دست داد و دمش را گرفتند و از ویلای ده‌هزار متری لواسان ‌بیرونش کردند که، خطا کرد و تلویحاً از اوامر فرمانده کل قوا یعنی خدایگان سد‌علی خامنه‌ای سرپیچی کرد! قوانین مافیای “حلقه مشهد” را زیرپا گذاشت و به ماترک مافیای رفسنجانی یعنی روحانی چشمک زد و مغضوب شد و پست و ویلایش را از دست داد، از مافیای حلقه یاران مشهدی خامنه‌ای ترد شد و ظاهرا سهمی هم از واکس امریکایی فایزر به نصیب نبرد کرونا گرفت و در چشم بهم زدنی به ریغ رحمت رفت!
داستان زندگی و جنایات این تبهکاران و جدالها و مرگ و میرشان را باید در مجموعه حکایات سران مافیایی جهان نوشت، اگر دوران آلکاپونها و نبر دارودسته‌های مافیای ایتالیایی‌ها و ایرلندی‌ها در شیکاگو متعلق به سالهای بحران دهه ۳۰ میلادی ایست، حال و حکایت مافیاهای اسلامی حکومت اسلامی ایران تا بوکو حرام و داعش و طالبان و غیره را باید بعنوان محصول شرایط رقابتی و بحران جهانی سرمایه خواند و یادداشت کرد.

مرگ “سرکار سردار سرلشکر دکتر بسیجی حاج سید حسن فیروزآبادی” که ۲۷ سال ریاست کل ستاد نیروهای مسلح نظام نکبت اسلامی! عروج و افول، اعمال، جنایات و دزدی‌هایش را باید بعنوان زیر مجموعه عضو خاطی مافیای معروف “حلقه مشهد خامنه‌ای” به حساب آورد.
۳ سپتامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

“فرقه_ پهلویهه” و انقلاب “زن، زندگی، آزادی”

حکومت سیاه اسلامی در چنبره انقلابی عمیق و اجتماعی دست‌ و پا میزند و با …